خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۸۵۹۰

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت گازوئیل گران نمی‌شود

قیمت گازوئیل گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین می‌گوید: افزایش قیمت گازوئیل صحت ندارد. اینکه گفته می‌شود دولت وعده گشایش اقتصادی داده ارتباطی به افزایش قیمت گازوئیل ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت وعده گشایش اقتصادی داد، اگرچه گمانه‌های زیادی مبنی بر اوراق مشارکت نفت به عنوان خبر خوش روحانی مطرح شد اما یکی از موضوع‌هایی که عنوان می‌شود این است که دولت در نظر دارند تا قیمت گازوئیل را واقعی کند. آیا افزیش قیمت گازوئیل صحت دارد؟

در همین خصوص رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است قیمت گازئیل افزایش یابد؟ به تجارت‌نیوز گفت: افزایش قیمت گازوئیل صحت ندارد. اینکه گفته می‌شود دولت وعده گشایش اقتصادی داده ارتباطی به افزایش قیمت گازوئیل ندارد و مطرح کردن این موضوع‌ها فقط جنبه گمانه‌زنی دارد.

اسدالله قلی‌زاده افزود: وزیر نفت هم چندین مرتبه درباره افزایش قیمت گازوئیل واکنش نشان داده و اعلام کرده است که برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارد.

او اضافه کرد: قیمت گازوئیل سهمیه‌ای 300 تومان و همچنین نرخ آزاد آن 600 تومان است و فعلا قیمت گازوئیل تا پایان سال گران نخواهد شد.

احتمال تاثیرگذاری خبر خوش رئیس جمهور بر بازار ارز را در دو گزارش « اوراق مشارکت نفت » و « رونمایی غیررسمی از خبر گشایش اقتصادی» بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دقیقا پارسال همین موقع ها بود در باره بنزین همین حرفارو میزدن،پس مطمئن باشید بنزین ۳برابر هیچ ۱۰برابر میخواد بشه…

  • محمد

    شک نکن که گران میشود