کد مطلب: ۵۶۵۱۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت گوشت گوسفند در روز عید قربان / گوشت گاو کیلویی چند؟

آخرین قیمت گوشت گوسفند در روز عید قربان / گوشت گاو کیلویی چند؟

طبق آخرین اعلام، به طور متوسط گوسفند ماده زنده که وزن آن بین ۳۰ تا ۴۵ کیلوگرم است در بازه قیمتی هر کیلو حدود ۴۲ تا ۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین قیمت گوشت گاو زنده هم به کیلویی ۵۳ هزار تا ۵۴ هزار تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق آخرین اعلام، به طور متوسط گوسفند ماده زنده که وزن آن بین ۳۰ تا ۴۵ کیلوگرم است در بازه قیمتی هر کیلو حدود ۴۲ تا ۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین قیمت گوشت گاو زنده هم به کیلویی ۵۳ هزار تا ۵۴ هزار تومان رسیده است.

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: همچنین گوسفند نر زنده که وزن آن بین ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم باشد، در حال حاضر حدود ۵۵ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. گوساله و گاو زنده نیز در بازه قیمتی ۵۰ تا ۵۲ هزار تومان در حال حاضر در مراکز عرضه دام زنده خرید و فروش می‌شود.(تسنیم)

همچنین قیمت گوشت گاو زنده هم به کیلویی ۵۳ هزار تا ۵۴ هزار تومان رسیده است. رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گاو قیمت گوشت گاو بدون استخوان را هم در محدوده ۱۵۸ هزار تا ۱۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

علی خندان‌روی جوان هم از افزایش عرضه دام سنگین به بازار عید قربان خبر داده و به تجارت‌نیوز گفته که به دلیل کمبود علوفه و خوراک دام امسال عرضه دام به بازار عید قربان بیشتر از همیشه است.

همچنین اخیرا باشگاه خبرنگاران گزارش داده بود:با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود علوفه در مرتع، دامداران با مشکلات متعددی در تامین نهاده روبرو هستند چرا که به رغم اذعان مسئولان مبنی بر ذخایر مناسب نهاده در بنادر، اما بخش اعظم نهاده از بازار سیاه تامین می شود که این موضوع در کنار افزایش روزمره علوفه های خشبی هزینه تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در نهایت نبود تناسب میان هزینه‌های تولید با نرخ فروش کار را به جایی رسانده که دامداران ناگریز به کشتار دام‌های مولد و آبستن خود هستند که با این وجود آینده روشنی پیش روی صنعت دامپروری نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت این گوشت بدرد همین مقامات میخوره نه مردم بدبخت که پول یه قرص نان روهم ندارند

  • ناشناس

    خدا قبول کنه