کد مطلب: ۴۴۴۷۸۶

رئیس اتحادیه گوشت گاو تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی‌شود

قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه گوشت گاو تهران می‌گوید: در حال حاضر قیمت گوشت گاوی درجه یک بین ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان است. قیمت گوشت مخلوط نیز ۷۵ هزار تومان است که مردم می‌توانند گوشت مورد نیاز برای ماه رمضان را از واحدهای صنفی سراسر کشور تهیه کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گاو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در آستانه ماه رمضان قیمت گوشت قرمز گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: گوشت در بازار فراوان است اما فعلا تقاضایی برای خرید گوشت وجود ندارد. با عرضه به موقع دام در کشتارگاه‌ها و برنامه شرکت پشتیبانی امور دام کمبودی در حوزه توزیع گوشت به مردم در ماه رمضان وجود ندارد. بنابراین قیمت گوشت گران نخواهد شد.

علی خندان با اشاره به قیمت گوشت اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوشت گاوی درجه یک بین ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان است. قیمت گوشت مخلوط نیز ۷۵ هزار تومان است که مردم می‌توانند گوشت مورد نیاز برای ماه رمضان را از واحدهای صنفی سراسر کشور تهیه کنند.

او درباره قیمت گوشت گوسفندی تصریح کرد: قیمت گوشت گوسفندی از گوشت گوساله ۴۰ هزار تومان گران‌تر است، به طوری‌که قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است. البته قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در میادین میوه و تره‌بار نیز ۱۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت ران گوسفند نیز ۱۲۰ هزار تومان است.

خندان با اشاره به برنامه‌های شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام با همراهی وزارت صمت گوشت‌های منجمد برزیلی را هر کیلو به قیمت ۴۲ هزار تومان به مردم در محل میادین میوه و تره بار و همچنین تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کرده است.

این فعال صنفی در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: چنانچه هر یک از واحدهای صنفی گوشت را بیشتر از قیمت مصوب به مردن عرضه کردند افراد می‌توانند انتقادات خودشان را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خریدن گوشت گوسفند برای ما یه ارزو شده