کد مطلب: ۵۹۴۶۴۰

تاریخ پیش فروش گکلسی S۲۲ / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۶ آبان

تاریخ پیش فروش گکلسی S22 / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۶ آبان

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

تاریخ احتمالی پیش‌ فروش و عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

اولین تصاویر زنده از گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد و حالا همان منبع خبری مدعی شده که از تاریخ آغاز پیش فروش و عرضه این گوشی‌ها هم خبر دارد. به گفته او، خانواده بعدی پرچمداران سری گلکسی S در ماه فوریه معرفی و عرضه می‌شوند.

«جان پراسر» در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که مدل‌های گلکسی S22 از ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و احتمالا در همان روز معرفی خواهد شد. این شرکت ۱۰ روز بعد از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) عرضه این گوشی‌ها را شروع می‌کند.

این گزارش با شایعات قبلی مطابقت دارد و بازه‌ای مشابه بازه زمانی رونمایی از نسل‌های قبلی خانواده گلکسی S را نشان می‌دهد. البته شایان ذکر است که جان پراسر همواره گزارش‌های دقیقی نداشته و گاها اشتباه کرده است.

سری گلکسی S22 از نظر سخت‌افزاری ارتقای بزرگی نسبت به گلکسی S21 به حساب نمی‌آید و فقط میزبان چند تغییر کوچک و جزئی خواهد بود. پیکربندی دوربین مدل اولترا نسبت به پارسال تغییری نکرده و صرفا از نسخه بهبودیافته سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 استفاده می‌کند.

با توجه به کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان و افت فروش سری گلکسی S در سال‌های اخیر، باید ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای این خانواده در نظر دارد و چه قابلیت‌های جدیدی را روی این گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد کرد. این غول کره‌ای همچنین به دنبال رونمایی از گلکسی S21 FE است و احتمالا این گوشی را در مراسم CES 2022 معرفی می‌کند.

قیمت گوشی موبایل امروز

14 page 0001 15

قیمت آیفون

13 page 0001 16 12 page 0001 15 11 page 0001 15

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.