خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۴۴۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اتفاق عجیب در اسنپ / حذف سفرهای برخی مسافران

اتفاق عجیب در اسنپ / حذف سفرهای برخی مسافران

براساس گزارش‌های به دست آمده، برخی از کاربران می‌گویند اسنپ به تازگی سفرهایی که قیمت‌های بالاتر از حد معینی دارند را حذف می‌کند. علت چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس گزارش‌های به دست آمده، برخی از مسافران می‌گویند که اسنپ به تازگی سفرهایی که قیمت‌های بالاتر از حد معینی دارند را قبول نمی‌کند.

کاربران در زمان درخواست برخی از سفرها، با این پیام اسنپ مواجه می‌شوند که «به دلیل بالا رفتن تقاضا، هزینه سفر به طور موقت از سقف تعرفه شورای شهر برای تاکسی‌های تلفنی بیشتر است.»

IMG 5035

این اتفاق در حالی است که مدتی پیش در جلسه تنظیم بازار، سازمان تعزیرات گزارشی از افزایش قیمت خودسرانه دو شرکت تاکسی اینترنتی مبنی بر افزایش قیمت جابه‌جایی مسافران در زمان مشکلات قطعی بنزین در هفته گذشته ارائه کرد.

براساس تصمیم مسئولان در این جلسه شرکت‌های خدمات دهنده تمامی مبالغ افزایش قیمت خود را از درآمد شرکت‌های خود و نه رانندگان، به مسافرین بازگردانند و به هیچ عنوان مبلغی از رانندگان این دو شرکت کسر نشود.

همچنین معاون عمرانی استانداری تهران نیز در این باره گفته است که موضوع افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی از سوی شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه در حال بررسی است اما طبق گزارشاتی که ارسال شده برخی از این افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است. (ایرنا)

به نظر می‌رسد شرکت تاکسی آنلاین اسنپ با استفاده از این روش قصد دارد، سفرهایی با قیمت‌های بالاتر از حد معین تعرفه شورای شهر برای تاکسی‌های اینترنتی را نپذیرد، تا مجبور به بازگرداندن مبالغ اضافه به مسافران نشود.

تجارت‌نیوز آمادگی دریافت پاسخ از اسنپ را دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معلومه که اسنپ داره شیطنت میکنه. خب سقف تعیین شده رو به عنوان قیمت به راننده و مسافر اعلام کنه اگر قبول کردند سفر انجام میشه اگه نکردند نمیشه. اما اسنپ داره این کارو می‌کنه که شورای رقابت رو مجبور کنه قیمتها رو ببره بالا.

    • ناشناس

      باید دو طرفه نطر داد ایا خودتم راننده اسنپ بودی و خرجت رو از این راه در میوردی این حرف میزدی میگفتی اسنپ میخواد کرایه بالا ببره؟کرایه ۵تومن یا ۸تومن انصافه؟اونم در حالی که پایه کرایه تاکسی تلفنی ۱۵تومنه؟

    • Majid

      برادر عزیز نمیشه که قیمت پایین بده راننده از سر مجبوری قبول کنه بخدا به قرآن نمیصرفه فقط از سر اجبار اجبار

  • ع ح

    سلام خسته نباشید ب همه دوستان راننده منم راننده اسنپم من موندم با این همه گرفتاری که داریم بابت ترافیک و گرانی لوازم خودرو مسافر جای دیگه مشکل داره عصبیه میان اسنپ میگیرن میشینن تو ماشین میرن تو اعصاب راننده واقا راننده همینجوریش اعصابش بخاطر ترافیک و هزاران مشکلات دیگه خورد میشه خواهشا از مسافرین با اعصاب خورد تو ماشین نشنید تا روز کس دیگه رو خراب کنید بعد در ضمن مسافرین محترم حداقل بخاطر حالا بقول خودتون کرایه ها بالاست لااقل اون امتیاز و ب راننده بدین لج نکنید با راننده طرف امتیازش میاد پایین در امد روزانه اشم میاد پایین من ماشینم تمیز داخل کابین یعنی هر روز وقت میزارم تمیزمیکنم باهاشونم درست بر خورد میکنیم تا اونجایی که جاداره بی احترامی نمیکنیم چپ راست امتیاز میاد پایین مسافر عزیز لج نکن با راننده روزی میشه حسرت همین اسنپ میمونه تو دلتون نکنید اینکارو خوب نیست

  • ع ح

    اقایون راننده تو این چند روز چرا اینقدر امتیاز کم میکنن اینا ایا برای شما راننده های عزیز اتفاف افتاده.؟

  • ناشناس

    چرررت و پرتتتت کرایه های اسنپ نصف تعرفه های تاکسی تلفنی هست بعد تا یکم بیشتر میشه (بازم کمتر از تاکسی تلفنیه)شاکی میشن؟نا راننده های اسنپ پدرمون در اومد از این کرایه های پایین

  • علی

    لطفا درباره بیمه مرسوله که اسنپ به اسم مشتری از کمیسیون رانندههای موتور کم میکنه گزارش تهیه کنید اصلا تو برنامه اسنپ‌گزینه ای به اسم بیمه وجود نداره ولی تو جزییات سفر راننده موتور به اسم بیمه مرسوله ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان از کمیسیون کم میشه

  • امیر

    سلام کلابه رانندگان اسنپ هیچ اعتمادی نیست.به هیچ عنوان نمیشه به اینا اعتماد کرد و زن و بچه رو با اینجور ادما بسپاری که به مقصد برسونن.اسنپ از این رانندگان که معلوم نیست هویتشون چیه نه مدارک معتبر میگیره و نه چیز دیگه.در کل خیلی خطرناکه اسنپ من تجربشو دارم که عرض میکنم

    • ناشناس

      سلام صدرصد خود شما تاکسی خطی دارید

  • عباس

    من صادقانه از مردم میخوام از اسنپ استفاده نکنن.یکم پول بیشتر بدن از آژانسهای معتبر استفاده کنن.چون به خدا بیشتر راننده های اسنپ صلاحیت جابجایی نوامیس مردم رو ندارن واقعا خطرناکن و هیچ تعهدی هم ندارن.جالب اینجاست که خود اسنپ هم به خلافهای رانتده هاشون اصلا رسیدگی نمیکنن.من تجربشو دارم که میگم.و خواهش میکنم که نوامیساون رو دست اینها ندین

  • ناشناس

    این راننده ها که میگن اسنپ خوب نیست و آژانس کرایه بالاتره خوب چرا نمیرید تو اژانس کار کنید

  • علی

    مسئولان اسنپ تو رو خدا ب داد کرایهای زنجان برسین
    از اینور شهر میرم اونور شهر
    میزنه ده پانصد
    ۱۰۵ ت
    از سال ۹۴ کار میکنم پژو رو اوراق کردم الان پراید گرفتم اخرشم هیچ ب هیچ
    تورو خدا ب دادمون برسین

  • محسن

    والا یه سفر میری ۵ هزار تومن اسنپ کرایه خیلی کم میگیری گناه دارن