کد مطلب: ۵۷۰۲۰۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۸ مرداد / معرفی عضو جدید خانواده گلکسی A

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۸ مرداد / معرفی عضو جدید خانواده گلکسی A

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

سامسونگ گلکسی A12 Nacho با چیپ اگزینوس ۸۵۰ معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده گلکسی A رونمایی کرد. این دستگاه که گلکسی A12 Nacho نام دارد، از مشخصات فنی مشابه با A12 بهره می‌برد با این تفاوت که به چیپست متفاوتی مجهز شده است.

در حالی که گلکسی A12 به چیپ هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده، نسخه جدیدش از تراشه اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد. کاربران می‌توانند گلکسی A12 Nacho را با حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. البته امکان استفاده از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم برای این دستگاه وجود دارد.

گلکسی A جدید کره‌ای‌ها از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد. این گوشی پایین‌رده به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده که توسط دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. سامسونگ برای گلکسی A12 Nacho از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گلکسی A12 Nacho با چیپ اگزینوس ۸۵۰ معرفی شد 780x450 1

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 4

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 0001 5

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 3

قیمت گوشی‌های شرکت سیائومی

14 page 0001 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.