کد مطلب: ۵۶۴۱۱۴

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۲۷ تیر / معرفی گلکسی جدید سامسونگ

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۲۷ تیر / معرفی گلکسی جدید سامسونگ

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گلکسی M21 2021 ادیشن ۳۰ تیر معرفی خواهد شد

طبق شایعات، به‌ نظر می‌رسد گلکسی M21 2021 Edition همان گلکسی M21 با نام جدید است و فقط دوربین اصلی ارتقا یافته و تغییرات جزئی در بخش طراحی دارد.

سامسونگ گلکسی M21 را اسفند ۱۳۹۹ معرفی کرد و قصد دارد نسخه‌ی ۲۰۲۱ را با نام گلکسی M21 2021 Edition در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر ۱۴۰۰) رونمایی کند.

این افشاگری از Amazon.in آغاز شده است و گلکسی M21 2021 Edition که قبلاً طبق شایعات گلکسی M21 پرایم ادیشن نام داشت، چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده در هند به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، غول تجارت الکترونیکی صفحه‌ی تبلیغاتی در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده است که طراحی و مشخصات اصلی گلکسی M21 2021 Edition را نشان می‌دهد.

گوشی هوشمند یادشده دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی +FullHD سوپر امولد اینفینیتی-یو (بریدگی قطره‌ای در بالای صفحه‌نمایش) خواهد بود و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت. گلکسی M21 2021 Edition از سه دوربین در پنل پشت با استفاده از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی GM2 سامسونگ بهره خواهد برد.

اسکنر اثر انگشت گلکسی M21 2021 Edition در قسمت پشت بدنه قرار گفته است و در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار خواهد شد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 001 7

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 001 5

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 001 6

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.