کد مطلب: ۶۱۰۰۱۹

مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۲ / قیمت گوشی موبایل امروز ۴ دی

مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۲ / قیمت گوشی موبایل امروز ۴ دی

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدت کوتاهی تا رونمایی رسمی از شیائومی ۱۲ باقی مانده، اما این موضوع مانع از انتشار اطلاعات تازه درباره این پرچمدار نمی‌شود. حالا گزارشی جدید، مشخصات کامل و قیمت پرچمدار آینده شیائومی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

تا به امروز شیائومی بطور رسمی برخی مشخصات پرچمدار آینده‌اش را منتشر کرده. برای مثال می‌دانیم این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۲۸ اینچی مجهز می‌شود و عرض آن برابر ۶۹.۹ میلی‌متر است. اگرچه رزولوشن این نمایشگر فول اچ‌دی است، اما توانسته از سوی دیسپلی‌میت امتیاز +A را بدست آورد.

گوشی شیائومی ۱۲ به جدیدترین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌شود، اما چینی‌ها چه قطعات فنی دیگری را برای پرچمدار آینده‌شان درنظر می‌گیرند و آن را با چه قیمتی روانه بازار می‌کنند؟

قیمت احتمالی شیائومی ۱۲

شیائومی ۱۲ در نسخه‌های مختلفی وارد بازار می‌شود که مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۸۰ دلار (۱۷٫۴ میلیون تومان) قیمت خواهد داشت. نسخه بعدی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۶۲۷ دلار (۱۸٫۸ میلیون تومان) به فروش می‌رسد و بالاترین مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۹۰ دلار (۲۰ میلیون تومان) روانه بازار خواهد شد. این قیمت‌ها مربوط به بازار چین می‌شوند و در بازار جهانی با قیمت‌های بالاتری روبه‌رو خواهیم شد.

معادل ریالی قیمت دلاری این محصول با محاسبه نرخ ارز در بازار آزاد به دست آمده است و ممکن است تا زمان عرضه آن در بازار تغییراتی داشته باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲

طبق پوستری که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، پرچمدار آینده شیائومی به دوبین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی و اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر مجهز می‌شود که در حالت ترکیب پیکسل‌ها، اندازه پیکسل به ۲.۴۴ میکرومتر می‌رسد. این دوربین دریچه دیافراگم f/1.9 دارد و از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه مجهز می‌شود و همچنین از یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابر و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. شیائومی در این پرچمدارش از رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند و همچنین قادر به پشتیبانی از وای فای ۵ و بلوتوث ۵.۲ خواهد بود.

Untitled 3 28

قیمت موبایل امروز شنبه ۴ دی

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

111 page 0001 4 444 page 0001 4 333 page 0001 4 222 page 0001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.