کد مطلب: ۵۳۶۲۳۳

لذت خرید اینترنتی کاغذ دیواری با رونیا

لذت خرید اینترنتی کاغذ دیواری با رونیا

خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری، کفپوش، پارکت لمینت و بسیاری از محصولات دکوراسیون داخلی در فروشگاه رونیا با ضمانت‌نامه معتبر و نصب در سراسر ایران.

خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین برای کسانی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند و یا حوصله‌ی رفتن به فروشگاه‌ها و مغازه‌های دکوراسیون داخلی را ندارند یک مزیت است.

امروزه بسیاری از محصولات و کالاها را می‌توان به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش داد و درب منزل یا محل کار تحویل گرفت. این پیشرفت در ضمینه تجارت الکترونیک سبب راحتی مصرف کننده شده است. خرید اینترنتی اگر از سایت معتبر انجام شود به سود مصرف کننده خواهد بود چرا که او را از رفت آمد در شلوغی و ترافیک شهر باز می‌دارد.

فروشگاه رونیا یک مرکز خرید برای محصولات دکوراسیون داخلی است که کار فروش کاغذ دیواری و محصولاتی مانند پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پارکت، انواع کفپوش و دیوارپوش را انجام می‌دهد و شما می‌توانید برای خرید کفپوش از طریق این فروشگاه اقدام نمایید.

این فروشگاه به منظور تسهیل در خرید مشتریانش فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است، به این صورت شما می‌توانید علاوه بر خرید حضوری، خرید آنلاین هم از فروشگاه اینترنتی رونیا داشته باشید.

این مجموعه با گردآوری هزاران طرح کاغذ و تنوعی بی‌نظیر، این امکان را برای شما فراهم نموده است که محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.

البته امکان خرید حضوری با مراجعه به فروشگاه رونیا نیز وجود دارد، همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

کاغذ دیواری

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

در گذشته‌ای نه چندان دور، بسیاری از کالاها و محصولات دکوراسیون داخلی را به صورت آنلاین نمی‌توانستیم خریداری نماییم. فروشگاه اینترنتی رونیا این امکان را برای شما به وجود آورده است که با خیال راحت از میان هزاران مدل کاغذ دیواری، طرح و رنگ و کانسپت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و بدون نگرانی از هدر دادن وقت با خیال آسوده خرید کاغذ دیواری آنلاین خودتان را انجام دهید. خرید اینترنتی و فروش کاغذ دیواری مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

  • تحویل کاغذ دیواری در محل
  • حمل درست کاغذ دیواری بدون وارد شدن آسیب به آن
  • خریدی آسان و بی‌دردسر
  • دیدن بیشترین تنوع از کاغذ دیواری در کمترین زمان
  • هدر نرفتن زمان به دلیل ترافیک و یا شلوغی
  • مقایسه راحت کاغذ دیواری‌ها با یکدیگر

از مزیت‌های بزرگ مرکز خرید کاغذ دیواری تهران ما فروشگاه آنلاین رونیا این است که کاغذ دیواری‌ها بر اساس رنگ، طرح، ابعاد و غیره تقسیم‌بندی شده‌اند، به این ترتیب شما می‌توانید راحت‌تر به کاغذ دیواری مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و سریع‌تر طرح مورد نظرتان را پیدا کنید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری آنلاین

هر چه کاغذ دیواری به عنوان یک متریال لوکس دکوراسیون داخلی محبوب‌تر می‌شود، تنوع طرح و رنگ آن بیشتر شده و انتخاب کاغذ دیواری مناسب سخت‌تر می‌شود. در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰۰ آلبوم کاغذ دیواری مختلف در بازار ایران وجود دارد که هر کدام کیفیت، سبک و رنگ خاص خود را دارد.

گاهی انتخاب یک رول کاغذ دیواری از بین حتی ۱۰ آلبوم چند ساعت وقت می‌برد. در این قسمت با راهکارهایی که برای خرید کاغذ دیواری آنلاین ارائه می‌کنیم، می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.

اگر بخواهیم یک تقسیم‌بندی کلی برای فروش کاغذ دیواری ارائه کنیم، به دو معیار اصلی کیفیت و زیبایی می‌رسیم که هر کدام اهمیت خود را دارد.

هنگام خرید هر محصولی کیفیت آن مهم‌ترین ویژگی است که باید به آن توجه کرد. این مسئله در مورد کاغذ دیواری که یک کالای ساختمانی دائمی است، اهمیت بیشتری دارد. یک کاغذ دیواری با کیفیت باید ۱۰ سال دوام داشته باشد و خراب نشده و نیاز به تعویض پیدا نکند. در غیر این‌صورت صرفه اقتصادی ندارد. چرا که خرید و نصب آن سخت و هزینه‌بر است و نمی‌توان هر سال آن را عوض نمود.

از طرفی هدف از خرید کاغذ دیواری ساده و شیک ، زیبا شدن دکوراسیون داخلی فضایی است که وقت زیادی را در آن صرف می کنیم. به همین دلیل باید زیبایی و هارمونی را هنگام انتخاب از مرکز خرید کاغذ دیواری تهران کاملا در نظر بگیریم.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری با توجه به کیفیت

کاغذ دیواری قابل شستشو: کاغذ دیواری با کیفیت باید قابل شستشو باشد، یعنی با آب و مواد شوینده مثل مایع ظرفشویی قابلیت شستشو داشته باشد. در واقع قابلیت شستشوی کاغذ دیواری، یکی از مزایای آن نسبت به رنگ دیوار است. قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما از وجود روکش وینیل روی آن که باعث قابلیت شستشو می‌شود، اطمینان حاصل کنید

کاغذ دیواری ضد خش: هر کاغذ دیواری از جنس پی‌وی‌سی و کاغذ است و با کشیده شدن اجسام تیز روی آن پاره می‌شود. منظور از کاغذ دیواری ضد خش، کاغذ دیواری است که مقاومت بالایی در برابر خراش دارد و در صورت پاره شدن، پارگی گسترش پیدا نمی‌کند.

کاغذ دیواری ضد حساسیت: بسیاری از کالاها مثل انواع کالاهای پلاستیکی و پارچه‌ای اگر مرغوبیت مناسبی نداشته باشد، ایجاد حساسیت می‌کنند، کاغذ دیواری نیز چنین است. کاغذ دیواری با کیفیت بالا حتما ضد حساسیت است و این ویژگی به خصوص در آپارتمان‌های کوچک و اتاق کودک اهمیت بیشتری دارد.

کاغذ دیواری ضد دوده: کاغذ دیواری نانو که با تکنولوژی نانو ساخته شده است، دوده و چرک جذب نمی‌کند. همیشه این نگرانی برای خرید کاغذ دیواری آنلاین وجود دارد که کاغذ دیواری‌های سفید و رنگ روشن به مرور زمان چرک و تیره شوند، اگر کاغذ دیواری با کیفیت باشد، هرگز دوده و کثیفی را به خود جذب نمی‌کند.

نصب آسان کاغذ دیواری: کاغذ دیواری مرغوب هنگام نصب با چسباندن چسب در پشت آن، پاره نمی‌شود، کشیده نمی‌شود و بعد از نصب خط درزی نشان نمی‌دهد. نصب درست کاغذ دیواری تاثیر بسیاری در زیبایی دارد.

خرید کفپوش

انتخاب کاغذ دیواری با معیار زیبایی

در این قسمت به معیارهایی که در زیبایی فضا با خرید کاغذ دیواری آنلاین اثر می‌گذارد، اشاره می‌کنیم:

  • هماهنگی سبک کاغذ دیواری و دکوراسیون: طرح و سبک کاغذ دیواری ممکن است کلاسیک، مدرن و یا ساده باشد. در هر صورت سبک طراحی کاغذ دیواری باید با سبک دکوراسیون داخلی و سایر متریال و لوازم دکوراسیون مثل پرده و مبلمان هماهنگی داشته باشد.
  • هارمونی رنگ و طرح کاغذ دیواری با سایر متریال و لوازم دکوراسیون: هارمونی رنگ کاغذ دیواری خریداری شده باید با سایر لوازم دکوراسیون مثل پرده و مبلمان نیز رعایت شود.
  • انتخاب کاغذ دیواری مطابق با روحیه افراد: رنگ و طرح کاغذ دیواری باید بر اساس روحیه افراد خانه انتخاب شود. اگر کاغذ دیواری رنگ تند یا طرح شلوغی داشته باشد، ممکن برای افراد ایجاد کلافگی کند. از طرفی کاغذ دیواری‌های ساده و روشن هم با روحیه برخی افراد سازگار نیست. انتخاب کاغذ دیواری به شدت به سلیقه افراد وابسته است.
  • طرح کاغذ دیواری و ارتفاع دیوار: معمولا دیوار خانه هر چه بلندتر باشد، زیباتر دیده می‌شود. خرید کاغذ دیواری‌های راه‌راه که خطوط عمودی دارند، باعث بلند دیده شدن دیوارها و بزرگ شدن فضا می‌شوند. کاغذ دیواری می‌تواند راه‌راه باشد یا به هر شکل خطوط عمودی داشته باشد.
  • طرح و رنگ کاغذ دیواری و اندازه فضا: در حال حاضر خانواده‌های زیادی در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند. در این فضاهای کوچک، چیدمان دکوراسیون و متریال دکوراسیون داخلی می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن فضا داشته باشد. برای این منظور کاغذ دیواری‌های روشن و براق به خصوص اگر ساده باشد، فضا را بزرگ می‌کند.

انتخاب رنگ در خرید کاغذ دیواری آنلاین

یکی از مواردی که هنگام خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین به آن توجه می‌کنیم، رنگ کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری‌‌ها از نظر تم رنگ بسیار متنوع هستند. به طوری که در بسیاری از آلبوم‌‌های کاغذ دیواری، یک طرح خاص در چندین رنگ مختلف ارائه شده است. با اینکه سلیقه مهمترین نقش را در انتخاب رنگ دارد، بهتر است به نکات زیر هم توجه نمایید.

رنگ‌‌های شاد مثل صورتی، قرمز و بنفش معمولا به صورت ترکیب با رنگ سفید به کار می‌روند. از این رنگ‌ها برای دکوراسیون دیوار اتاق‌ها استفاده می‌شود.

اگر قصد استفاده از رنگ‌های شاد و بهاری را در سالن و لابی دارید، بهتر است از رنگ‌های سبز یا زرد استفاده کنید.

در فضاهای پر نور با هر کاربرد رنگ‌های بژ، طلایی و قهوه‌ای به زیبایی دیده می‌شوند، چرا که این رنگ‌ها نور را می‌شکنند و معمولا فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

رنگ‌‌های تیره مثل مشکی، طوسی سیر یا قهوه‌ای را به هیچ عنوان در فضاهای کوچک یا تاریک به کار نبرید.

اگر قصد استفاده و خرید کاغذ دیواری برای آشپزخانه را دارید، از رنگ های شاد مثل زرد، قرمز یا بنفش استفاده کنید.

در ایران معمولا کاغذ دیواری‌‌های بژ و طلایی محبوب‌تر از کاغذ دیواری‌های طوسی و نقره‌ای هستند. به این دلیل که گرمی بیشتری به فضا می‌دهند و نیز دکوراسیون را کاملا لوکس می‌کنند.

اگر از تم رنگی نقره‌ای- خاکستری در کاغذ دیواری استفاده می‌کنید، وسایل، مبلمان و پرده را تیره رنگ انتخاب کنید مثل زرشکی، آلبالویی یا سرمه‌ای.

کاغذ دیواری ساده

تفاوت پوستر و کاغذ دیواری

برای تشخیص اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری نیاز به بررسی همه جانبه پوستر و خرید کاغذ دیواری خواهیم داشت. همان طور که می‌دانید برتری مطلق در مورد هیچ یک از دکوراسیون‌های منزل وجود ندارد. تشخیص اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری با توجه به شرایط دکوراسیون منزل متفاوت خواهد بود.

پوسترهای دیواری به شکل تکه‌تکه فروخته می‌شوند. در واقع پوسترها می‌توانند به شکل ۲، ۳ و ۴ تکه عرضه شوند. کاغذ دیواری به حالت کلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به شکل رولی ارائه می‌شوند.

زمانی که رول کاغذ دیواری در فضای منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد، احتمال هرز رفتن بخشی از کاغذ دیواری در گوشه دیوار، پنجره و … وجود دارد. پوستر دیواری با هدررفت همراه نیست. در واقع این دیوارپوش پرتی ندارد. به همین خاطر پوسترهای دیواری مقرون به صرفه‌تر از خرید کاغذ دیواری هستند.

پوستر یک عکس بزرگ است که دیوار با آن پوشش داده می‌شود. در واقع این عکس می‌تواند به عنوان یک دیوارپوش مورد استفاده قرار بگیرد. پوسترهای دیواری محدودیت زیادی در نصب و انتخاب منظره یا الگو ندارند. به همین خاطر خانم‌های خانه‌دار تمایل دارند از پوسترهای دیواری برای محیط منزل استفاده کنند. پوسترهای دیواری با توجه به ابعاد دیوار انتخاب می‌شوند.

تنوع پوستر باعث شده برخی از افراد جواب صریحی به پرسش پوستر بهتره یا کاغذ دیواری بدهند. دیوارها بخش مهمی از محیط منزل را به خود اختصاص می‌دهند. از این رو انتخاب پوشش مناسب برای دیوار اهمیت زیادی دارد.

قیمت پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

برای اینکه به جمع‌بندی کلی در مورد سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری برسید، باید وضعیت قیمت کاغذ دیواری و پوستر را برای خرید کاغذ دیواری در نظر بگیرید. قیمت پوستر دیواری بر مبنای متر مربع محاسبه می‌گردد. به طور کلی پوسترهای دیواری با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و به عنوان گزینه‌های مقرون به صرفه معرفی می‌گردند. پوسترهای دیواری بر کاغذهای مختلف چاپ می‌شوند.

ضمن اینکه نحوه چاپ پوستر می‌تواند در نوع رنگی، سیاه و سفید و … باشد. همچنین میزان ضخامت و تراکم در نظر گرفته شده برای پوستر می‌تواند کم یا زیاد باشد. تمام این ویژگی‌ها در تخمین قیمت نهایت پوستر دیواری تاثیر دارد.

بسیاری از افراد تمایل دارند برای نصب پوستر و یا خرید کاغذ دیواری به شکل خودسرانه عمل کنند. توجه داشته باشید که هر گونه خرابکاری یا پارگی در پوستر غیر قابل جبران می‌باشد. در نتیجه در هنگام وقوع خرابکاری، ناگزیر به تعویض مجدد کل پوستر دیواری خواهید بود.

قطعاً سفارش مجدد پوستر دیواری هزینه هنگفتی بر شما تحمیل خواهد کرد. شرکت رونیا از نصابان حرفه ای برخوردار است. این نصابان نصب پوستر دیواری را به راحتی در محیط منزل انجام می‌دهند و از بروز پارگی یا شکستگی در پوستر دیواری جلوگیری می‌کنند.

تمیزکاری پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

چاپ پوستر دیواری را می‌توان در کاغذهای با کیفیت انجام داد. کاغذهای با کیفیت پوستر دیواری نیز نمی‌توانند در برابر شوینده‌های قوی مقاومت کنند. برای تمیزکاری پوسترهای دیواری باید به شکل محتاطانه عمل کنید. این کاغذها باید با آب و اسفنج تمیزکاری شوند. رعایت نکات مهم در تمیزکاری، باعث افزایش عمر مفید پوسترها خواهد شد.

برای اینکه در پاسخ به سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری موفق عمل کنید، نیاز به شناخت ویژگی‌های کاغذ دیواری در هنگام خرید کاغذ دیواری دارید. کاغذ دیواری و پوستر دیواری شباهت زیادی به هم دارند. البته میان این دو دیوارپوش تفاوت بسیار کمی نیز دیده می‌شود.

شخصی‌سازی در پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

شخصی‌سازی در انتخاب جواب سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری تاثیر زیادی دارد. البته باید ابتدا مشخص شود که شخصی‌سازی در پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟ پوسترهای دیواری امکان شخصی‌سازی بیشتری دارند.

در واقع شما می‌توانید بر حسب نظر و سلیقه شخصی انتخاب پوستر دیواری و یا خرید کاغذ دیواری را انجام دهید. پوسترهای دیواری قابلیت سفارش دارند. این پوسترها با توجه به نظر مشتری قابل طراحی و استفاده خواهند شد. برای بررسی اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری نیاز به تحلیل بیشتری داریم.

برای انتخاب پوستر دیواری و یا خرید کاغذ دیواری نیاز به رعایت قواعد و اصول خاصی دارید. با رعایت این قواعد می‌توانید انتخاب درستی در زمینه پوستر دیواری داشته باشید و از طراحی محیط منزل لذت ببرید.

استفاده ترکیبی از پوستر و کاغذ دیواری

به طور کلی هزینه پوستر دیواری کمتر از کاغذ دیواری می‌باشد. این موضوع به دلیل مصرف بهینه پوستر دیواری در منزل است. البته برخی افراد از ایده‌های ترکیبی پوستر بهتره یا کاغذ دیواری در محیط منزل بهره‌مند می‌شوند. در واقع آن‌ها پاسخ قانع کننده‌ای برای سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری پیدا نکرده‌اند.

به همین خاطر از خرید کاغذ دیواری و پوستر به شکل ترکیبی در محیط منزل بهره‌مند می‌شوند. در این شرایط، کاغذ دیواری‌ها و پوستر به شکل جدا از هم نصب می‌شوند و برای نصب هر کدام باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

کاغذ دیواری با الگوی تکرار شکل می‌گیرد. در واقع در کاغذ دیواری یک الگو، شکل یا طرح به شکل مداوم تکرار می‌شود. برای پوسترهای دیواری یک طرح، تصویر یا الگو به شکل پازلی و با قرار دادن تکه‌های تصویر در کنار هم شکل می‌گیرد. از این رو هدررفت کاغذ برای پوستر دیواری وجود ندارد.

پوسترهای دیواری با تنوع بیشتری نسبت به کاغذ دیواری ارائه می‌شوند. در واقع هر منظره و هر تصویری قابلیت تبدیل شدن به پوستر دیواری را دارد. پوسترهای دیواری با جذابیت بیشتری عرضه می‌شوند. رنگ‌ها و تصاویر در پوسترهای دیواری زنده‌تر هستند.

شرکت رونیا در زمینه عرضه و فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می‌کند. برای پاسخ دادن به سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری می‌توانید از کارشناسان فروش شرکت رونیا کمک بگیرید. در این صورت انتخاب‌های بهتری برای دیزاین و خرید کاغذ دیواری خواهید داشت.
roniya.ir

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام کاغذ طوسی ساده بدون هیچ نقشی دارید؟؟