کد مطلب: ۵۶۱۰۱۸

قطعی برق امتحانات دانشگاه‌ علامه طباطبایی را لغو کرد

قطعی برق امتحانات دانشگاه‌ علامه طباطبایی را لغو کرد

دانشگاه علامه طباطبایی از لغو امتحانات پایان ترم در روز چهارشنبه به دلیل ایجاد مشکل در سرورهای خود در پیرو قطعی مکرر برق خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی در روز چهارشنبه ۱۶ تیر لغو شد. دانشگاه علامه طباطبایی از طریق کانال‌های ارتباطی خود به دانشجویان خبر داد که امتحانات پایان ترم مورخ ۱۶ تیر همگی لغو شدند و به شنبه ۱۹ تیر منتقل شد.

دلیل این اتفاق را ایجاد مشکل در سرورهای سایت خود به دلیل قطعی مکرر برق اعلام کرد. دانشگاه صبح روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل بروز برخی از مشکلات سایت از دسترس خارج شده است و بعد از رفع مشکل امتحانات پابرجا خواهد بود؛ اما بعد از گذشت ساعتی اطلاع رسانی کردند که تمامی امتحانات روز چهارشنبه ۱۶ تیر لغو شد.

پیام‌های دانشگاه علامه به دانشجویان خود به شرح زیر است:

«مهم. متاسفانه دیتاسنتر ارائه دهنده‌ی خدمات دچار مشکل شده است و توضیحی نیز در این زمینه ارائه نمی کنند. مشکل تا ساعت ۸:۳۰ برطرف خواهد شد. کلیه‌ی امتحانات ساعت ۸ صبح بلافاصله پس از رفع مشکل از سر گرفته خواهد شد و به زمان امتحانات به میزانی که سامانه در دسترس نبوده است اضافه خواهد شد. امیدواریم برای امتحانات ۸:۳۰ مشکلی بوجود نیاید.»

«مهم و فوری. به اطلاع کلیه اساتید محترم و دانشجویان عزیز می رساند که به دلیل وجود اشکال در سرویس اینترنت دیتاسنتر ارائه دهنده خدمات به دانشگاه که متاسفانه باعث اختلال در سامانه مجازی شده است و خارج از کنترل دانشگاه است، ضمن عذرخواهی بابت ایجاد این مشکل، کلیه امتحانات ساعت ۱۰ به بعد روز چهارشنبه ۱۶ تیر به همان ساعت در روز شنبه ۱۹ تیر منتقل خواهد شد.
در خصوص امتحانات ساعت ۸ و ۸:۳۰ صبح نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

ظاهرا در امتحانات هشت و هشت و سی دقیقه صبح امروز نیز با مشکل همراه بوده است.

54 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه باعث و بانی قطعی برق البته یادتون نره آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه