کد مطلب: ۱۹۲۸۷۵

لغو ۶ پرواز ورودی فرودگاه اهواز به دلیل گردوغبار

لغو 6 پرواز ورودی فرودگاه اهواز به دلیل گردوغبار

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به افزایش میزان گردوغبار در شهرستان اهواز، دو پرواز نتوانستند وارد فرودگاه اهواز شوند و 4 پرواز نیز به طور کامل باطل شد.

محمدرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به ادامه پدیده گردوغبار در استان، پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدا تهران به مقصد اهواز با شماره پرواز 431 که قرار بود ساعت8:30 وارد فرودگاه اهواز شود،به دلیل کاهش دید به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان افزود: همچنین امروز پرواز شماره 2612 هواپیمایی کارون که تهران را به مقصد اهواز ترک کرده بود، به دلیل کاهش دید در فرودگاه اهواز و شرایط نامناسب جوی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز 600 متر است، عنوان کرد: پرواز هواپیمایی قشم ایر، در مسیر تهران - اهواز - تهران با شماره پرواز 1211 که قرار بود در ساعت 10:15 وارد فرودگاه اهواز شود به طور کامل باطل شد.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین پرواز شماره 730 هواپیمایی کیش ایر در مسیر تهران - اهواز - تهران که قرار بود ساعت 10:15 وارد فرودگاه اهواز شود، باطل شد.

وی افزود: پرواز شماره 6246 هواپیمایی تابان در مسیر تهران - اهواز - تهران و پرواز شماره 021 هواپیمایی کاسپین در مسیر اصفهان - اهواز - تهران باطل شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.