کد مطلب: ۳۹۰۸۰۵

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

لوازم خانگی دیگر کشش گرانی ندارد / مردم نگران نباشند

لوازم خانگی دیگر کشش گرانی ندارد / مردم نگران نباشند

رئیس اتحادیه فروشدگان لوازم خانگی تهران می‌گوید: مردم درباره آینده قیمت لوازم خانگی نگران نباشند. قیمت لوازم خانگی دیگر کششی برای گران شدن ندارد. چنانچه این وضعیت ادامه یابد و قیمت دلار هم در کانال 12 هزار تومان قرار گیرد قیمت کالاها ثابت باقی می‌ماند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران درباره وضعیت بازار لوازم خانگی به تجارت‌نیوز گفت: کالاهای قاچاق در بازار به شدت افزایش یافته است و مردم همچنان به جای اینکه از کالای تولید داخل حمایت و خریداری کنند به سمت خرید کالاهای خارجی می‌روند؛ چرا که قیمت لوازم خانگی خارجی ارزان‌تر از کالاهای تولید داخل تمام می‌شود.

مرتضی میری افزود: در حال حاضر کیفیت محصولات داخلی بسیار مطلوب است اما نمی‌توان با زور به مردم کالاهای تولید داخل را القا کرد. به عنوان مثال کالاهای تولید داخل همچون لوازم خانگی و لباسشویی گران‌تر از کالاهای وارداتی است. قیمت یک لباس‌شویی ترکیه پنج میلیون و 700 هزار تومان است در حالی‌که قیمت همین جنس ایرانی حدود شش میلیون تومان تمام می‌شود. از این رو برای مردم به صرفه است که کالای وارداتی را خریداری کنند.

او درباره آینده قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: مردم درباره آینده قیمت لوازم خانگی نگران نباشند. قیمت لوازم خانگی دیگر کششی برای گران شدن ندارد. چنانچه این وضعیت ادامه یابد و قیمت دلار هم در کانال 12 هزار تومان قرار گیرد قیمت کالاها ثابت باقی می‌ماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.