کد مطلب: ۵۵۷۵۶۹

تهیه لوازم خانگی قاچاق در عرض ۲ تا ۳ هفته!

تهیه لوازم خانگی قاچاق در عرض ۲ تا ۳ هفته!

خریداران لوازم خانگی برای تهیه لوازم خانگی قاچاق با ثبت سفارش غیررسمی، فقط به دو تا سه هفته وقت نیاز دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمیدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: هم اکنون هر فردی به بازار‌های بزرگ لوازم خانگی سر بزند، می‌تواند فروشنده‌های لوازم خانگی خارجی را مشاهده کند که محصولات از راه قاچاق، وارد کشور شده‌اند؛ چرا که واردات این کالاها ممنوع است.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران بیان کرد: در صورتی هم که کالای مد نظر خریدار در بازار وجود نداشته باشد، افراد با ثبت سفارش در یکی از این واحد‌های صنفی، محصول قاچاق خود را دو تا سه هفته بعد در منزل دریافت می‌کنند.

غزنوی با اشاره به ارگان متولی که وظیفه برخورد با ورود و فروش لوازم خانگی خارجی را بر عهده دارد، ادامه داد: برخورد با این قاچاقچیان وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اما به نظر می‌رسد این ستاد نتوانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

او در خصوص گارانتی لوازم خانگی قاچاق تصریح کرد: گارانتی و بیمه کردن این نوع کالا‌ها و هر کالای قاچاق ممنوع است و همان ارگانی که با ورود آن‌ها برخورد نمی‌کند، با گارانتی‌های تقلبی هم برخورد نمی‌کند.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: متاسفانه در حال حاضر ارگان‌های مربوطه در راستای سازمان دهی بازار لوازم خانگی با یکدیگر انسجام ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.