خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۱۳۱۹

لیست پمپ‌بنزین‌های فعال در تهران/ مترو تهران تا ۹ صبح فردا رایگان شد

لیست پمپ‌بنزین‌های فعال در تهران/ مترو تهران تا ۹ صبح فردا رایگان شد

به دستور شهردار تهران، جهت رفاه حال شهروندان و مشکل اختلال در سامانه پمپ بنزین‌ها مترو تهران تا ۹ فردا صبح رایگان شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از جایگاه های سراسر کشور فعال شده و امکان سوختگیری با نرخ دوم در این جایگاه ها فراهم شده است.

او خاطرنشان کرد: در شهر تهران ناحیه مرکزی دو جایگاه فعال ۱۱۰ و ۱۵۵، در ناحیه شمال دو جایگاه ۱۹۶ و ۲۷۶، در ناحیه جنوب جایگاه های ۱۰۲ و ۱۶۶، ناحیه شرق جایگاه بخششی، پردیسان، پردیس و کوثر فعال هستند.

دو جایگاه ۲۸۵ و ۲۲۴، جایگاه آزادی، جایگاه اتوبان همت، جایگاه ۲۳۶ و ۱۳۶ که در ناحیه غرب هستند نیز فعال شده اند.

در اسلام شهر جایگاه نماز، در پاکدشت جایگاه انقلاب و کوروش، در رباط کریم جایگاه مهستان، تختی و رباط کریم، پرند جایگاه دهقانی، چمران، پادنا و نگارستان. در ورامین جایگاه پویینیک، در فیروزگاه جایگاه فیروزکوه، در ناحیه دماوند جایگاه چنار غرب، فیروزان و موسوی، در ناحیه شهریار نیز جایگاه مروارید، طالبی، شهرداری ملارد، پاسارگاد و صمیمی فعال هستند.

در مجموع در تهران و شهرهای استان تهران ۵۲ جایگاه فعال شده اند.

کاهی تاکید کرد: از صبح امروز اختلالی در سامانه هوشمند ایجاد شد اما هنوز گزارش تیم فنی اعلام نشده است تا درباره علت اصلی این اختلال بتوان نظر قطعی داد. با این وجود حدسی در خصوص حمله سایبری و هک شدن سیستم نداریم. ( اقتصادآنلاین )

همچنین با دستور علیرضا زاکانی، شهردار تهران جهت رفاه حال شهروندان و اختلالات پیش آمده در سامانه پمپ بنزین‌ها، مترو تا ساعت ۹ صبح فردا رایگان است.

به علاوه سرویس دهی متروی تهران تا ساعت ۱۲ امشب به شهروندان انجام می‌گیرد. (فارس)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جایگاه تختی قصر ۱ باز