کد مطلب: ۵۶۷۰۳۵

لیست کابینه پیشنهادی دولت رئیسی پنجشنبه ارائه می‌شود + اسامی احتمالی

لیست کابینه پیشنهادی دولت رئیسی پنجشنبه ارائه می‌شود + اسامی احتمالی

به گفته عضو هیات رئیسه مجلس، لیست کابینه پیشنهادی سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، پنجشنبه هفتم مرداد به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدمحسن دهنوی گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و اهمیت استقرار هرچه سریع تر دولت و تاکید رؤسای قوای مجریه و مقننه بر این موضوع، مقرر شد روز پنجشنبه لیست کابینه پیشنهادی دولت به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم تهران گفت: مراسم تحلیف از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۴ مردادماه با حضور مهمانانی از ۵۰ کشور دنیا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و پس از آن با ارائه لیست پیشنهادی کابینه توسط رییس جمهور منتخب، از شنبه کمیسیون‌ها به مدت یک هفته تشکیل جلسه می‌دهند و سپس جلسات رأی اعتماد برگزار می‌شود ( ایرنا ).

لو رفتن اسامی ۱۹ نفر از کابینه رئیسی

به گزارش تجارت‌نیوز، چند روز دیگر تا شروع به کار دولت سیزدهم باقی مانده است و همه منتظرند تا ابراهیم رئیسی لیست کابینه جدید را اعلام کند. اما برخی از رسانه‌ها لیستی از کابینه دولت سیزدهم را منتشر کرده‌اند.

یکی از آنها روزنامه سازندگی است که چند روز پیش لیستی از کابینه رئیسی را منتشر کرد. لیستی که در آن محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و علی شمخانی دبیر‌شورای عالی امنیت ملی است.

در این کابینه فرهاد رهبر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور است. محمدرضا فرزین وزیر اقتصاد و مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه.

دیگر اعضای کابینه را در جدول زیر ببینید:

نهایی

فرودگاه‌های تهران تعطیل می‌شوند

روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری،اعلام کرد همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در روز ۱۴ مرداد، فرودگاه‌های استان تهران به مدت دو ساعت و نیم تعطیل می‌شوند.

محمد حسن ذیبخش گفت: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در تاریخ ۱۴ مرداد و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین، از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند ( ایسنا ).

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    استفاده از وزرا که در دوره های قبل کار کردن فک نکنم کار مناسبی باشه

  • ناشناس

    هیچ کدوم اینها به درد نمیخورن شمخانی که این همه ثروت تودبی داره

  • علی

    طبق طبق معمول آموزش و پرورش مهم نیس و خبری از وزیرش نیست. آموزش و پرورش را بها بدین

  • ناشناس

    اگرجوان نباشند مردم باز نا امید میشوند اینهمه جوان شما را به خون شهدا قسم میدهیم امید مردم را ناامید نکنید افرادی که قبلاوزیر بودند بسه دیگه قطعا خیری درشان نیستباید قبول کنید. ..

  • ناشناس

    مبراث فرهنگی و گردشگری هم که اصلا جایگاهی در این کشور نداره و مهم نیست چه کسی وزیرش میشه

  • رضا

    لایق ترین فرد برای وزارت کشور حاج صولت مرتضوی

  • ناشناس

    هیچ چیز عوض نشده و جالبه ادمهاش حاصل تفکرات همین چند دهه بی اعتباری هستند خدا به مردم کمک کند آخه خیلی جالبه!!

  • علی جان

    خدا قوت انشااله همشون سالم و نگهدار بیت المال باشن اشخاص جوانتر و خانمها تو کابینه کجا هستند

  • ایرانی

    شایعست برای جذب مخاطب بیشتر

  • ناشناس

    این های که انتخاب کرده کار بلد هستن و نمیتونن هم، کم کاری کنن