کد مطلب: ۵۱۲۲۶۷

ما واسطه را حذف کرده‌ایم

ما واسطه را حذف کرده‌ایم

سامانه مهتا با روش حذف واسطه از مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده واقعی، قیمت نهایی را جذاب‌تر و ارزان‌تر از هر فروشگاهی عرضه می‌کند.

شرکت مهتا رونق تجارت با مشارکت اتاق تعاون اقدام به ایجاد سامانه مهتا نموده است.

سامانه مهتا با روش حذف واسطه از مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده واقعی، قیمت نهایی را جذاب‌تر و ارزان‌تر از هر فروشگاهی عرضه می‌کند.

همچنین برنامه‌های تدوین شده در جهت حمایت از تولید کننده ایرانی و ایجاد بستر فروش برای تولید کننده از اقدامات مهمی است که سامانه مهتا تا کنون در ایجاد این بستر عملکردی موفق داشته است.

تنوع محصولات، قیمت ارزان‌تر، کیفیت کالاها و شبکه ارسال سریع و بی‌نقص از مزیت‌های فوق‌العاده این سامانه است که کاربران تا کنون به ان اشاره کرده‌اند.

با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن سامانه خرید شب عید خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خواهید داشت.

در جهت حمایت از مصرف کننده بعد از استقبال بی‌سابقه از بسته حمایتی قبل شرکت مهتا کالا سبدهای حمایتی با قیمت مناسب در سامانه قرار داده است که یکی از این بسته‌ها در بر گیرنده ۱۳ کالای اساسی و مهم از جمله روغن جامد پنج کیلویی، دو عدد اسپاگتی، دو عدد رب گوجه فرنگی، یک عدد شکر یک کیلویی، دو عدد روغن معمولی و سرخ کردنی، دو بسته فیله تازه قزل، نوشابه خانواده، حبوبات از جمله نخود و عدس که آماده فروش و عرضه به هموطنان عزیز می‌باشد.

از دیگر بسته‌های حمایتی می‌توان به بسته زیر اشاره داشت.

0010 Ih2IpRJ

با توجه به آنچه گفته شد اهمیت به سامانه مهتا می‌تواند اغاز اهمیت به کنترل بازار فروش کالا در ایران و تامین کالای اقشار مختلف جامعه با کیفیت بالا و قیمت‌های کنترل شده باشد و مسیر سبزی را برای هموطنان عزیز ایجاد نماید.

www.mahtakala.ir

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.