کد مطلب: ۶۵۷۳۵۹

جزئیات افزایش حقوق سربازان/ مبلغ دقیق واریزی چقدر است؟

جزئیات افزایش حقوق سربازان/ مبلغ دقیق واریزی چقدر است؟

سازمان وظیفه عمومی جزئیات افزایش حقوق سربازان را در سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از افزایش حقوق سربازان مبلغ دقیق دریافتی سربازان چقدر خواهد شد؟

به نقل از تسنیم ، سازمان وظیفه عمومی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با مساعدت مجلس و دولت ، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته است.

با این حساب حقوق کارگران از مبلغ یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در فروردین سال گذشته به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

بر این اساس جزئیات حقوق سربازان به شرح زیر است:

۱- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شد.

۲- حداقل حقوق سربازان وظیفه متأهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۳- سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تأهل از مبلغ حدود یک میلیون تا سه میلیون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا ابراز امیدواری کرد که با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود.

با ادامه این روند، در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال‌های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایت‌مندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های محترم آن‌ها باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چراکسی فکر حقوق کادر نیرو های مسلح نیست که اندازه قیمت یک بطری روغن ۸۰۰ گرمی افزایش داشت چقدر بی عدالتی

  • ناشناس

    واقعلا ممنون که حداقل ای کاروبرای سربازانجام دادیدمن دوتابچه دارم ۴میلیون و۴۰۰برام آمدحساب اگه کارمردموراست بیاریدخیرببینید✌

  • ناشناس

    سلام،نمیدونم این قانون چقدر صحت داشته باشه ، ولی زمان ما واقعا خیلی کم بود، ماهی ۱۲۰ هزار ،سال ۹۵ ۹۶،

  • ناشناس

    من سرباز مراغه هستم گروهبان ۱ مجردم ۲۴۰۰ ۰۰۰ ریختن دو ملیون و چهارصد هزار تومان.اینم شمارمه باور نمیکنید

  • مرداس کهیانی کری

    سلام به نیروهای مساح من دهه پنجاهی هستم دوسال از خونه زندگیم عقب افتادام وگلی هم هزینه کردم تا ۲۴ ماه خدمت کردم حالا خاستم دوسال بیارم جز بیمه اجتمای گفتن ده میلیون نیم میشه خدا خوش میاد با این حال که یک کارگر ساده بنای آزاد هستم الان ماهی ۸۵۰ قسط بدم کی جواب این بی عدالتی ها را باید بده سرباز امروز که حقش هم بیشتره ماهی ۳تا ۴ میلیون میگیره بعد اومدن مارا برابیمه خریدیم لاقل بیمه دهه ۵۰ تا ۶۰ رایکان میکردین که دوسال عقب افتادیم کمی زخم دلمون راحت بود ممنون پیگیری کنید خسته نباشید درود به همه نظامیان درست کار زحمت کش

  • ناشناس

    ما در سال64 به سرباری اعزام شدیم وبمدت28ماه خدمت کردیم که از این مدت 16ماه را در منطقه عملیاتی بودیم نه حقوقی به ما سربازان دادند و نه کارت ایثار گری . این ظلمی بود که به حق ما سربازان 28 ماه خدمتی ها کردند . عدالت این چنین است .

  • ناشناس

    واسه من که متاهلم 8میلیون‌و600هزار واریز کردن.چون تو منطقه عملیاتی هم هستم.بخدا سرباز بوده 12میلیون هم واریز کردن براش.نمیدونم اشتباه کردن یانه فقط در آخر ازمون نگیرن بگن زیاد ریختیم😂😂😂

  • ناشناس

    سلام، خدا هدایت کنه مسئولینی که فقط وعده وعید میدن، متاهل با مدرک فوق لیسانس واریزی امروز سه میلیون نهصد هزار و خورده ای … ماه قبل 5/400 ریختن که معوقه فروردین هم بوده!!!

  • محسن

    سلام من الان ۲ روز از سر برج گذشته هنو حقوقم واریز نشده چیکار کنم آخه این چه وضعشه به کی بگم

  • ناشناس

    دروغ محض چرا حقوق پسر من‌ واریز نشده