کد مطلب: ۶۸۹۶۲۰

یارانه‌بگیران بخوانند/ مبلغ واریزی یارانه مرداد ماه چقدر است؟

یارانه‌بگیران بخوانند/ مبلغ واریزی یارانه مرداد ماه چقدر است؟

افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده‌اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کسر می‌شود.

به نقل از مشرق ، تنها ۴۸ ساعت به واریز یارانه مرحله مرداد ماه ۱۴۰۱ باقی مانده است و با توجه به کاهش میزان یارانه دریافتی در مرحله پیشین، حالا سوال یارانه بگیران این است که در این مرحله میزان دریافتی آن‌ها چه میزان خواهد بود.

در مرحله ۱۳۷ پرداخت یارانه‌های نقدی، برخی یارانه بگیران گفته بودند که به میزان ۳۵ هزار تومان از مجموع یارانه دریافتی آن‌ها کاسته شده است. بررسی ما نشان می‌دهد که در این مرحله هم این دسته از یارانه بگیران به همان میزان از دریافتی شان کسر می‌شود.

علت کسر مبلغ ۳۵ هزار تومان هم به دریافت وام کرونا در سال ۱۳۹۹ بر می‌گردد. در آن‌ سال بخش اعظم یارانه بگیران در دو مرحله تیر ماه و آذر ماه یارانه یک میلیون تومانی دریافت کردند و قرار شد اقساط آن در سر ماه از یارانه آنها کسر شود.

در چنین شرایطی، افرادی که تیر ماه ۱۳۹۹ وام یک میلیون تومانی کرونا دریافت کرده اند، تاکنون ۲۴ قسط را پرداخت کرده اند و باید تا دی ماه امسال هم شش قسط دیگر پرداخت کنند. اما سرپرستان خانواری که در دی ماه ۹۹ وام به حساب شان واریز شده است، ۱۸ قسط را پرداخته اند و همچنان تا مرداد ماه سال آینده باید اقساط این وام را بپردازند.

در مرحله مرداد یارانه بگیران چه میزان یارانه نقدی دریافت می‌کنند؟

در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود. مثلا اگر خانواده‌ای سه نفره هستید و در دهک اول تا سوم قرار دارید، باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب تان واریز شود که با کاستن قسط ۳۵ هزار تومانی وام کرونا این میزان به یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرابرای من دوماه اول ۴۰۰ واریزکردم اماالان دوماه ۳۰۰ واریز میکنن خواهشن پیگیری کنین این چه وضعی است

  • الهی

    چرابرای من دوماه اول ۴۰۰ واریزکردم اماالان دوماه ۳۰۰ واریز میکنن خواهشن پیگیری کنین ممنون میشم

  • کامل مرادی

    من که هیچ ندارم نه ماشین نه زمین نه کار. پس چرا از ۴۰۰هزار تمان شده ۳۰۰ هزار تمان. روستا زندگی میکنم. به خدا

  • کامل مرادی

    من که هیچ ندارم نه ماشین نه زمین نه کار. پس چرا از ۴۰۰هزار تمان شده ۳۰۰ هزار تمان. روستا زندگی میکنم. به خدا

  • ناشناس

    این مسخره بازیها یعنی چی الان نزدیک ۶ ماه از فروردین ماه برای من یادانه نریخنه اید یعنی بعداز ۶ ماه نتوانستید پروندها را بخوانید که ما ماشین وخانه لاکچری داریم عدیارانهبدهید در صورتی که ما داشتیم زندگی مان را می کردید یکدفعه روعن ۱۰ تومانی شد ۲۰۰هزارتومان و بقیه داستان خودتان دیگه متوجه شدید

  • ناشناس

    سلام برای من این ماه ۳۰۰هزارواریز شده چه دلیلی میتونه داشته باشه از ۴۰۰هزار تومن ۲قسط هم کم بشه باید ۳۳۰هزار تومن پرداخت میشد چرا کم واریز شده ممنونم

  • ناشناس

    خانواده چهار نفر دفعه قبل یک و پونصد ریختن این دفعه یک الان فاز دولت چیه

  • ناشناس

    خیلی به فکر ید نقدی به درد مردم میخوره

  • سهیلا ابطحی

    مبلغ یارانه نقدی مردادماه من بجای370 260 واریزشده چرا

  • ایران

    دوستانی که خیلی وقته براشون واریز نکردن به بانک مراجعه کنن ممکنه تسط بانک تایید نشده باشه