کد مطلب: ۱۷۱۰۷۹

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

متولی تولید گندم و آرد وزارت کشاورزی است

متولی تولید گندم و آرد وزارت کشاورزی است

معاون وزیر کشاورزی تاکید کرد که قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی همچنان بر جای خود باقی است و واگذاری وظایف گندم، آرد و نان در کارگروه تنظیم بازار به وزیر صنعت، معدن و تجارت خدشه‌ای به این قانون وارد نمی‌کند.

عبدالمهدی بخشنده اظهار کرد: قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی کاملا بر جای خود باقی بوده و در حیطه وظایف وزارت جهاد کشاورزی است که مسئولیت اجرای آن را وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی بر عهده دارند و هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نخواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: ابلاغیه‌ای که اخیرا منتشر شد در قالب ستاد تنظیم بازار و کارگروه تنظیم بازار بود که در حوزه آرد و نان است و زیرمجموعه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور قرار دارد و از آنجا که نانوایی‌ها به عنوان یک صنف در زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی قرار ندارند، آن را به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی رسانه‌ها بیش از حد به این موضوع پرداخته‌اند اما به نظر می‌رسد که هیچ تخلفی از نظر قانونی صورت نگرفته و وزارت جهاد کشاورزی، گندم را از زمان برداشت تا خرید و تبدیل به آرد مدیریت نظارت می‌کند؛ بنابراین خدشه‌ای به قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی وارد نمی‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.