خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۷۱۵۷

از کدال چه خبر؟

مجامع سالانه کدام شرکت‌های بورسی نزدیک است؟

مجامع سالانه کدام شرکت‌های بورسی نزدیک است؟

در این آخر هفته برخی از شرکت‌های بورسی از سهامداران خود برای حضور در مجمع سالیانه دعوت به عمل آوردند. در مجامع سالانه در خصوص تصویب صورت‌های مالی و همچنین تقسیم سود نقدی تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همانند سالهای گذشته، در اردیبهشت ماه خبرهای بسیاری از برگزاری مجامع عادی سالانه شرکت‌های بورسی و تصمیم‌گیری در مورد صورت‌های مالی و تقسیم سود نقدی در وبسایت کدال منتشر می‌شود. همچنین بسیاری از شرکت‌های نیز تصمیمات گرفته شده در مجمع را در این وبسایت بارگزاری کرده و به اطلاع سهامداران خود می‌رسانند. در این آخر هفته نیز بسیاری از شرکت‌ها از سهامداران خود برای شرکت در مجمع عمومی یا فوق‌العاده دعوت به عمل آوردند. از آنجا که معاملات این نمادها چند روز قبل از برگزاری مجمع متوقف می‌شود، بنابراین زمان برگزاری مجمع برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس ( زپارس ) ازکلیه سهامداران خود دعوت کرده تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن اجتماعات هتل بزرگ تهران واقع در خیابان ولی عصر - نبش خیابان شهید مطهری برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

شرکت به پرداخت ملت( پرداخت ) نیز از کلیه سهامداران خود برای حضور در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت دعوت به عمل آورده است. این مجمع در مجموعه رفاهی بانک ملت واقع در چهارراه فرمانیه خیابان پاسداران شمالی برگزار خواهد شد.

بانک اقتصاد نوین ( ونوین ) نیز مجمع فوق‌العاده خود را روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد. محل برگزاری این مجمع ساختمان مرکزی بانک اقتصاد نوین واقع در خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار پلاک ۲۴ خواهد بود. در این مجمع قرار است در خصوص افزایش سرمایه این بانک تصمیم‌گیری شود.

دیگر شرکتی که از سهامداران خود برای حضور در مجمع عمومی روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه دعوت به عمل آورده است. شرکت دوده صنعتی پارس ( شدوص ) بوده که قرار است در این مجمع در خصوص تصویب صورت‌های مالی و همچنین سود نقدی تصمیم‌ گرفته شود. این مجمع در سالن اجتماعات نفت پاسارگاد واقع در بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی کوچه ساحل پلاک ۳۷ برگزار می‌شود.

شرکت خوراک دام پارس ( غدام ) نیز از برگزاری مجمع عمومی سالیانه خود به منظور تصویب صورت‌های مالی و تصمیم در خصوص تقسیم سود خبر داده است. مجمعی که ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج و در محل این شرکت برگزار می‌شود.

شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند ( کلوند ) نیز از سهامداران خود برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالینه دوره مالی منتهی به ۲۰ اسفند ۹۸ دعوت به عمل آورده است. این جلسه در ساعات ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش تهران در خیابان ولیعصر نرسیده به پارک‌وی برگزار می‌شود.

همچنین مجامع عمومی نمادهای پسهند، بمیلا و زگلذشت و ولشرق نیز تا پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.