کد مطلب: ۱۸۲۰۸۵

مجلس دو هفته آینده جلسه علنی ندارد

مجلس دو هفته آینده جلسه علنی ندارد

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسات علنی دو هفته آینده مجلس برای تسریع در کار کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ برگزار نخواهد شد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: در جلسه عصر امروز هیات‌رئیسه مجلس مقرر شد با توجه به اینکه کمیسیون تلفیق از هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند نمایندگان به جای یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، دو هفته جلسات علنی نداشته باشند تا کمیسیون تلفیق در دو شیفت کاری رسیدگی به بودجه را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: بر این اساس غیر از فردا، جلسه علنی بعدی مجلس ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد.

نعمتی یادآور شد: همچنین مقرر شد سه‌شنبه ۲۶ دی جلسه‌ای با حضور سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش عملکرد ۹ماهه بودجه ۹۶ برگزار شود که در این جلسه مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و کمیسیون‌های تخصصی هم گزارش‌های خود را درباره عملکرد بودجه ۹۶ ارائه می‌کنند تا نمایندگان پیش از ورود به بررسی کلیات و جزئیات لایحه بودجه ۹۷، عملکرد بودجه سال ۹۶ را مورد بررسی قرار دهند.

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت که احتمالا گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه ۹۷ اواخر دی ماه تقدیم مجلس خواهد شد و تا نیمه بهمن در دو شیفت کاری در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از مصوبه دیگر هیات‌رئیسه مجلس برای تشکیل کمیسیون مشترک ساماندهی وزارتخانه‌ها خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون که متشکل از کمیسیون‌های تخصصی است، قرار است در مورد طرح‌ها و لوایح مرتبط با ساختار وزارتخانه‌ها از جمله تشکیل وزارتخانه بنیاد شهید، لایحه ساماندهی وزارتخانه‌ها، تشکیل وزارت منابع طبیعی و محیط زیست و انتزاع مجموعه جوانان از وزارت ورزش و جوانان تصمیم‌گیری کند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.