کد مطلب: ۴۳۸۲۰۵

مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس

مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس

مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس یک مجموعه کاربردی خدمات آنلاین برای ساختمان و ساکنان آن محسوب می‌شود و شما عزیزان می‌توانید قیمت خدمات را به صورت آنلاین در سایت مشاهده نمایید.

مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس یک مجموعه کاربردی خدمات آنلاین برای ساختمان و ساکنان آن محسوب می‌شود و شما عزیزان می‌توانید قیمت خدمات را به صورت آنلاین در سایت مشاهده نمایید.

حفظ و اداره ساختمان عنوان کلی وظایف مدیر یا هیات‌مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفا جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه‌نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه‌گذار در قبال ساکنین و اشخاص ثالث.

این وظیفه به صراحت در قانون تملک آپارتمان‌‎ها برعهده مدیر ساختمان قرار داده شده است. ما با ارائه خدمات مختلف به ساکنین مجموعه رفاه و آسایشی همیشگی برای مدیریت و ساکنین یک ساختمان را فراهم خواهیم ساخت.

خدمات این مجموعه شامل اموری مانند سرویس آسانسور و بیمه آسانسور، سرویس سیستم اعلام و اطفا حریق، فروش و شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی و همچنین تامین نیروهای حراستی و لابی من و غیره می‌باشد.

مجموعه آس جهت کاهش دغدغه‌های مدیر ساختمان با دریافت داده‌های مورد نیاز جهت محاسبه نرخ بیمه شما را در انتخاب بهتر شرکت بیمه‌گر یاری می‌نماید. جهت استفاده از طرح‌های تشویقی دوره‌ای شرکت‌های بیمه‌ای معتبر ما همواره چند پیشنهاد برای شما قرار داده است. شما می‌توانید با توجه به قیمت و کیفیت شرکت بیمه‌گر انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

سایت مجموعه آس 24 ساعته در اختیار شماست و پس از دریافت مشخصات کلی ساختمان قادر به عقد قرارداد و قیمت‌دهی خواهد بود و انجام سرویس‌های ساختمانی و کلیه خدمات از 8 صبح تا 8 شب می‌باشد. در موارد اورژانسی مانند خرابی موتورخانه یا آسانسور و نظیر آننیز به صورت شبانه‌روزی قادر به همکاری با شما هستیم.

اعلام حریق:

سیستم اعلام حریق به گونه‌ای طراحی شده است تا در شرایط اضطراری هشدار دهد که باید برای محافظت از خودمان، کارکنان و عموم مردم اقدامات لازم را انجام دهیم. سیستم‌های اعلام حریق در دفاتر، کارخانه‌ها و ساختمان‌های عمومی وجود داشته و بخشی از زندگی روزمره ما محسوب می‌شوند که اغلب به غیر از مواقع اضطراری نادیده گرفته می‌شوند. صرف نظر از روش بازرسی اگر زنگ خطر به صدا درآید ، آژیر به افرادی که در ساختمان حضور دارند هشدار می‌دهد که خطر آتش‌سوزی وجود داشته و باید با سرعت ساختمان را ترک کنند.

6ytgvb

بازدید سیستم اعلام حریق متخصصان آس شامل موارد زیر می‌باشد:

  • بازدید از پنل اعلام حریق
  • بازدید از دتکتورها
  • بازدید از آژیرها
  • بازدید از شستی‌ها
  • تست سیستم اعلام حریق

موسسه آس با سرویس و نگهداری سیستم اعلام و اطفای حریق و بررسی سیستم‌های آتش‌نشانی، خرید و شارژ کپسول‌های استاندارد آتش‌نشانی و تائیدیه گواهی آتش‌نشانی ساختمان‌ها را همواره برای اطفاء حریق احتمالی آماده خواهد کرد و خاطر ساکنین را برای داشتن مجموعه‌ای ایمن راحت‌تر می‌نماید.

انواع ردیاب‌های سیستم اعلام حریق:

در مرکز سیستم اعلام حریق دستگاه‌های ردیابی زیادی (از دتکتور های پیشرفته دود هوشمند گرفته تا واحدهای شیشه‌شکن ساده دستی) وجود دارد، تنوع آنها بسیار زیاد بوده اما عمدتا به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • دتکتور حرارتی = اگر دما بیشتر از حد معین شده باشد و زنگ خطر به صدا درآید، ردیاب حرارتی می‌تواند بر پایه دمای ثابت و یا نرخ میزان تغییر دما کار کند. معمولا ردیاب‌های حرارتی به روشی مشابه فیوز الکتریکی کار می‌کنند.
  • دتکتور دودی = به طور کلی این دسته از ردیاب‌های سیستم اعلام حریق به سه دسته تقسیم می‌شوند: یونیزاسیون، پراکندگی نور و تحت‌الشعاع قرار دادن نو.
  • دتکتور مونواکسید کربن = این دسته از ردیاب‌ها که به عنوان ردیاب آتش‌سوزی CO نیز شناخته شده‌اند، ردیاب‌های الکترونیکی هستند که از طریق تشخیص سطح کربن مونو اکسید موجود در هوا وقوع آتش‌سوزی را نشان می دهند. مونوکسید کربن گاز سمی است که از طریق احتراق تولید می‌شود. این ردیاب‌ها همانند سنسورهای موجود در خانه هستند، با این تفاوت که بسیار حساس‌تر بوده و با سرعت بالاتری عکس‌العمل نشان می‌دهند.
  • دتکتور چند حسگری = ردیاب‌های چند حسگری ورودی را از سنسورهای بصری و گرمایی گرفته و ترکیب کرده و آنها را با استفاده از الگوریتم پیچیده‌ای که درون مدار ساخته شده است، پردازش می‌کنند. این دسته از ردیاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر طیف گسترده‌ای از آتش‌سوزی‌ها حساس باشند.
  • نقاط تماس دستی = این ردیاب سیستم اعلام حریق وسیله‌ای است که به پرسنل این امکان را می‌دهد تا با شکستن عنصر شکننده روی حلقه، زنگ خطر را به صدا در آورند.

کارواش نانو:

شرکت آس مایل به استفاده از جدیدترین فن آوری برای محافظت از محیط زیست و ارائه بهترین خدمات ممکن با پایین‌ترین قیمت برای مشتریان کارواش خود می باشد.

نتیجه تمیز کردن خودرو با محصولات شستشوی مجموعه آس سطوح تمیز و محافظت شده‌ای است که علاوه بر شستشوی آسان، خراش‌های سطحی کوچک بصری از بین می‌روند، مواد نانو احتمال جذب آلودگی را کاهش داده و موجب ظاهر زیبا تر خودوری شما می‌شوند. شرکت آس از جدیدترین فناوری نانو برای شستشوی خودروی شما و مراقبت از محیط زیست و منابع طبیعی استفاده می‌کند.

76543

نانوتکنولوژی چطور کار می‌کند؟

محصولات تمیزکننده نانو تکنولوژی می توانند در طول شستشوی اتومبیل‌ها روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ کنند و آنها را با ایجاد رشته‌های به هم پیوسته، به الیاف دستمال منتقل نمایند. بنابراین جرم‌های بسیار ریز غیر قابل رویت، در ابعاد نانو از روی سطوح پاک می‌شوند. هم چنین این مواد بعد از فرآیند تمیزکاری با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا از سطح محافظت می‌کنند.

امروزه نام خدمات کارواش نانو را حتما شنیده‌اید. امروزه شست شوی اتومبیل در سراسر جهان به لطف فناوری پیشرفته خشک (بدون آب) سازگار با محیط زیست شده است. کارواش نانو، یک روش شست‌وشو با تکنولوژی نانو است که در آن هرگز از آب استفاده نمی‌شود!

مزایای کارواش نانو مجموعه آس چیست؟

  • ماشین شما در مقایسه با کارواش آبی مدت زمان بیشتری تمیز خواهد ماند
  • برای هر نوع رنگ خودرویی مناسب بوده و به رنگ آسیب نمی‌رساند
  • محافظت در برابر UV
  • قابلیت استفاده در هر مکان و زمان
  • صرفه‌جویی در مصرف آب و عدم تولید پسماند
  • عدم آسیب به سطح بدنه خودرو
  • عدم تولید فاضلاب و پساب
  • سطح صاف‌تر شده و نور را به صورت مساوی بازتاب می‌دهد که باعث کمتر دیده شدن موج و خش‌های ریز بدنه خودرو خواهد شد
  • ذرات ریز نانو با چسبندگی بالایی که به سطح بدنه پیدا می‌کنند مانع نفوذ آلودگی‌های دیگر به این سطح شده و با دوام بیشتری روی سطح باقی می‌مانند
  • سطح خودرو بسیار صیقلی و لیز می‌‌شود و چنانچه گرد و خاک در حالت سکون روی خودرو بنشیند، پس از حرکت بخش عمده آن آلاینده‌‌ها در اثر باد از روی ماشین بلند خواهد شد
  • رنگ خاصیت آب‌گریز و آنتی استاتیک پیدا می‌کند و به همراه خاصیت چهارم که همان سطح بسیار لیز است، پس از تجمع قطرات کوچک به قطره‌‌های بزرگ‌تر سبب جاری شدن آب از روی بدنه خودرو می‌‌شود
  • به حداقل رساندن تاثیر منفی بر روی رنگ و جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی سطح وسیله نقلیه
  • بر خلاف روش ها و مواد شوینده سنتی ، زباله خطرناک کمتری تولید شده و محیط و جامعه سالم تری خواهیم داشت.
  • 8765rtew

صفرشویی خودرو:

متخصصان شرکت آس دارای بزرگ‌ترین تیم حرفه‌ای در بخش های مختلف صفرشویی خودرو بوده که با استفاده از جدیدترین و موثرترین محصولات و تکنیک‌ها ، تمامی قسمت‌های داخلی و خارجی ماشین را تمیز می‌کنند.

ماشین هرکس، جلوه ای از شخصیت اوست. افراد بی نظم و افرادی که ذهن آشفته‌ای دارند ، معمولا به ماشین خود رسیدگی نمی‌کنند و خودروی آنها همیشه کثیف و شلخته است. اما افرادی که به کار و جایگاه خود اهمیت می‌دهند ، اتومبیل خود را تمیز نگه می‌دارند. واقعیت این است که تمیز بودن خودروی شما باعث می‌شود که جایگاه اجتماعی شما بالاتر برود. به علاوه داشتن خودرویی تمیز باعث می‌شود که از نشستن در آن و رانندگی کردن لذت بیشتری ببرید. پس واجب است که به خودروی خود برسید و آن را تمیز نگه دارید.

به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می‌شود ، صفرشویی خودرو گفته می‌شود. هدف از صفرشویی خودرو این است که نواقص و مشکلات خودرو برطرف شده و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودرو، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می‌شود. شما می‌توانید یک یا دو بار در سال عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق بماند.

مزایای صفرشویی خودرو توسط متخصصین مجموعه آس:

متخصصان ما با صفرشویی خودروی شما، داخل آن را به یک وضعیت مشابه زمانی که خودرو را تازه خریداری کرده‌اید، برمی‌گردانند. برخی از رایج ترین مزایای تمیز نگاه داشتن فضای داخلی اتومبیل عبارتست از:

  • جلوگیری از فرسایش داخلی خودرو
  • رعایت مسائل بهداشتی و افزایش ایمنی در رانندگی
  • جلوگیری از فرسایش سطوح داخلی
  • افزایش ایمنی در رانندگی
  • 67tyhgf

زمانی که به تمیز کردن داخل خودروی خود بی‌ توجهی می‌کنید، سطح داخلی وسیله نقلیه شما فرسوده می‌شود. گرد و غبار و آلودگی‌های زیست محیطی و مواد ریخته‌ شده می‌تواند همه بر روی صندلی‌ها و سطوح داخلی اتومبیل شما انباشته شده و ساییدگی ایجاد کند. تمیز نگه داشتن فضای داخلی اتومبیل به شما کمک خواهد کرد تا از آلرژی‌ها و مشکلات دیگر دوری کنید.

خدمات شرکت آس برای صفرشویی خودرو:

تمیز کردن

تکنسین‌ها قبل از انجام هر کار دیگری همچون پولیش و واکس، برای شروع ابتدا تمامی قسمت‌های بیرونی ماشین را تا حد امکان تمیز می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها این کار را به صورت دستی (با استفاده از سطل ، شلنگ ، آب و صابون و ….) انجام داده و برخی دیگر از شلنگ‌های فشار قوی برای پخش آب و صابون استفاده می‌کنند. برخی دیگر از کارواش‌ها با استفاده از دستگاه‌های اتومات کار خود را انجام می‌دهند. اما به طور کلی، شستشوی ماشین به صورت دستی نتیجه بهتری دارد، زیرا تکنسین‌ها زمان بیشتری را برای تمیز کردن (به خصوص مناطق خیلی کثیف) صرف می‌کنند.

ترمیم رنگ خودرو

در روند صفرشویی خوردو تمامی خراش و لکه‌های جزیی از بین می‌رود، اما برای خراش‌ای عمیق باید بدنه ماشین دوباره رنگ زده شود.

پولیش و براق کردن

شستشو ، خراشیدن و پر کردن شکاف ها باعث اصلاح ظاهر ماشین ها می شود ، اما در نظر داشته باشید که تمامی ماشین ها باید به صورت دوره ای پولیش شوند تا براقیت آن ها حفظ شود. یک اتومبیل به دلیل تابش نور از سطح آن می درخشد. گرد و خاک روی سطح ماشین ، با جذب نور باعث کاهش درخشش می شود. خراش های موجود در لایه های شفاف نور را جذب نمی کنند و درعوض آن را در جهات مختلف منعکس کرده و باعث می شود تا ماشین لکه دار به نظر بیاید.

تمیز کردن شیشه ها ( از داخل و بیرون )

در این مرحله از صفرشویی خودرو به سراغ شیشه ها هم از داخل و هم از خارج می رویم. ابتدا شیشه ها را تمیز کرده ، قسمت های بالایی و بیرونی و پلاستیکی آبکاری شده و قسمت های وینیلی را پولیش کاری می کنیم.

تمیز کردن چرخ و لاستیک

در این مرحله چرخ و لاستیک اتومبیل‌ها شسته شده و لب‌ها و قالپاق پولیش می‌شوند. اگر چرخ‌های اتومبیل از قبل دارای لایه محافظتی باشند، آنها نباید پولیش شوند زیرا این کار باعث از بین رفتن لایه‌های محافظتی آنها می گردد. برخی از رایج‌ترین کارهای متفرقه دیگر که متخصصان شرکت آس در صفرشویی خودرو انجام می‌دهند عبارتند از: تمیز کردن دریچه هوا در داخل ماشین، تمیز کردن چارچوب درب، تنظیم باد لاستیک، تمیز کردن دستگیره در و فرمان و کمربند ایمنی و غیره.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.