کد مطلب: ۵۶۵۴۵۶

ورود ۱۳ میلیون دز واکسن به کشور/ تحویل واکسن‌های وارداتی هلال احمر

ورود ۱۳ میلیون دز واکسن به کشور/ تحویل واکسن‌های وارداتی هلال احمر

به گفته معاون امور فنی گمرک، مجموع واکسن‌های وارداتی به کشور تا به امروز به ۱۳ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۶۰۰ دز رسیده است. دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز از تحویل هشتمین محموله واکسن کرونای تهیه شده توسط این جمعیت به وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهرداد جمال ارونقی، معاون امور فنی گمرک از ورود بیست و چهارمین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت: از ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۳۱ تیر۱۴۰۰، به تعداد ۲۴ محموله واکسن کووید ۱۹ وارد کشور شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز محموله بیست و چهارم به اندازه یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۰۰ دز وارد کشور شد و پس از انجام تشریفات گمرکی به صورت حمل یکسره و در پای پرواز، در اختیار نمایندگان وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: جمع واکسن‌های وارداتی تا به امروز، از مرز ۱۳ میلیون دز گذشت و به تعداد ۱۳ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۶۰۰ دز رسید.

گفتنی است، فردا نیز محموله‌ای میلیونی از واکسن کرونا وارد کشور می‌شود ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

Capture 15

هشتمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

همچنین محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هشتمین محموله واکسن کرونای تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز پنچشنبه، ۳۱ تیر در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: در این مرحله یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۰۰ دز واکسن به کشور وارد شد که با ورود این محموله که تاکنون توسط ده پرواز به کشور منتقل شده است، مجموعا ۹ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸۰۰ دز واکسن توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در تلاش است با کمک همکاران سایر دستگاه‌ها و شرکای بین‌المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

تاکنون چند نفر واکسینه شده‌اند؟

بر اساس آخرین اعلام رسمی وزارت بهداشت، تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۸۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۱۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۲۱ دُز رسید (( ایسنا ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.