خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۵۳۴۳

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات ردیابی جت پرینترهای پرتابل و دستگاه‌های حکاکی

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات ردیابی جت پرینترهای پرتابل و دستگاه‌های حکاکی

دستگاه‌های مارک زنی دستی یا جت پرینترهای پرتابل در دو مدل EBS-250 و EBS-260 با قابلیت‌های بسیار ویژه است که صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان را متحول نموده است.

شرکت فنی و مهندسی درخشش افرنگ در سال ۱۳۷۲ در راستای نیل به اهداف بخش اقتصادی کشور در امور تولید و مکانیزه کردن فرآیند آن و تغییر سیستم‌های قدیمی به سیستم‌های مدرن روز دنیا در جهت ایجاد و حک شماره‌های ردیابی بر روی قطعات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب و با تمرکز بر اصل کیفیت پا به عرصه صنعت نهاد.

شرکت درخشش افرنگ محصولات و خدمات خود را در بخش‌های مختلف ذیل ارائه می‌نماید:

دستگاههای مارک زنی دستی یا جت پرینتر های پرتابل در دو مدل EBS-250 و EBS-260 با قابلیت‌های بسیار ویژه که صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان را متحول نمود. این دستگاه به سرعت در صنعت ایران جای بخصوصی برای خود باز کرد و در حال حاضر اکثر شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی، مواد غذایی، داروسازی، فولاد و اکثر صنایع مختلف از این دستگاه جت پرینتر پرتابل استفاده می‌نمایند.

IMG 20210828 104119

دستگاه‌های حکاکی در انواع مختلف دستگاه حکاکی ضربه ای ثابت و پرتابل، دستگاه حکاکی اسکرایبینگ (خراشیدگی)، دستگاه حکاکی لیزری، دستگاه حکاکی الکتروشیمیایی و دستگاه حکاکی براده‌برداری

IMG 20210828 104200

دستگاههای پلاک زنی (حک پلاک) در‌ انواع مختلف دستگاه پلاک‌زنی دستی، دستگاه پلاک‌زنی نیمه اتوماتیک و دستگاه پلاک‌زنی تمام اتوماتیک

IMG 20210828 104238

دستگاه تست مخرب نقطه جوش

ابزارهای پنوماتیکی

ابزارهای خطوط تولید و تیپ درسر

تجهیزات آتشنشانی و امداد و نجات

طراحی و ساخت جیگ و فیکسچرهای صنعتی

طراحی سیستم‌های جامع ردیابی محصولات صنعتی

شما می‌توانید در سایت این شرکت www.d-afrang.com کاتالوگ‌های دیجیتالی که شامل اطلاعات فنی دستگاه‌ها، عکس و فیلم کارکرد آنها است را مشاهده بفرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.