کد مطلب: ۶۲۵۰۹۴

تولید محصول مشترک ایران خودرو دیزل و زرین خودرو

تولید محصول مشترک ایران خودرو دیزل و زرین خودرو

تفاهم‌نامه همکاری مشترک ایران خودرو دیزل و شرکت زرین خودرو برای تولید اتوبوس‌های بین شهری با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امضا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان این که اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف ایران خودرو صورت گرفته، افزود: با امضای این تفاهم‌نامه شرایط برای استفاده از ظرفیت و توان دیگر شرکت‌ها برای تولید اتوبوس و پاسخ‌گویی به نیاز بازار فراهم خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از ایران خودرو دیزل برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های ترسیم شده، به همکاری با سایر شرکت‌ها از جمله زرین خودرو اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت سایر شرکت‌ها، گام موثری برای سرعت در طراحی، کاهش هزینه تولید و سرعت در تامین نیاز بازار خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به ناوگان فرسوده تجاری و باری در کشور گفت: با کاهش تولید خودرو‌های تجاری در چند سال اخیر، بازار به خودرو‌هایی از جمله مینی بوس، ون، کامیونت و کشنده نیاز دارد که ضرورت دارد اقدامات لازم در قالب توسعه خطوط تولید و استفاده از ظرفیت دیگر شرکت‌ها برای رفع این نیاز صورت گیرد.

خطیبی به آینده روشن ایران خودرو دیزل اشاره کرد و گفت: با مدیریت خوب و با برنامه‌ریزی درست صورت گرفته، در سال آینده شاهد کاهش زیان و افزایش شاخص‌های مالی این شرکت خواهیم بود ضمن اینکه تنوع محصولات تولیدی، کاهش زیان، به روز بودن محصولات ایران خودرو دیزل از جمله اخبار امید بخش صنعت خودرو است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولیدی، گفت: لازم است اقدامات لازم برای صادرات و حضور در بازار‌های خارجی صورت گیرد.

مدیرعامل زرین خودرو نیز در مراسم امضای تفاهم نامه تولید مشترک با ایران خودرو دیزل افزود: با برگزاری جلسات و بازدید‌های کارشناسی و در چارچوب رعایت منافع، برنامه تولید مشترک اتوبوس بین شهری با ایران خودرو دیزل اجرایی شده است.

علی رضا حسینی فر ادامه داد: شرکت زرین خودرو دارای قابلیت‌های مناسبی برای همکاری با شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانند ایران خودرو دیزل است.

وی افزود: با همکاری ایران خودرو دیزل گام‌های اساسی در مسیر رفع کمبود‌های بازار برخواهیم داشت و برنامه متعددی برای خودکفایی در تولید خودرو‌های تجاری در دستور کار قرار دارد.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا خودش رحم کنه
    سواری رو بلد نیستند ،اتوبوس میخوان بسازن