کد مطلب: ۴۳۲۸۵۱

مدارس استان تهران سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل است

مدارس استان تهران سه‌شنبه 6 اسفند ۱۳۹۸ تعطیل است

با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روند تعطیلی مدارس استان تهران و شهرستان‌های آن تا روز سه‌شنبه ۶ اسفند ادامه دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران فردا سه‌شنبه تعطیل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسعود ثقفی در این باره اظهار کرد: تمام مدارس تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی شامل همه مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های زیر نظر آموزش و پرورش و بهزیستی می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین تاکید کرد که اگر مدارس غیردولتی تحت هر عنوانی دانش‌آموزان را به مدرسه بکشانند به شدت با آنها برخورد می‌شود.

عباس معبودی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد که مقرر شد با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مدارس شهرستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه 6 اسفند تعطیل باشد.

معبودی توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دانست و تصریح کرد: رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در کنترل شیوع این بیماری نقش به‌سزایی دارد که امیدواریم دانش‌آموزان و اولیاء ایشان با آگاهی و شناخت لازم در جلوگیری از شیوع آن اقدامات لازم را به‌کار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه اولیاء، آماده‌سازی فضای مدارس را از دیگر اولویت‌های این تعطیلی عنوان کرد و افزود: در صورت آماده نشدن محیط مدارس برای حضور توام با سلامت برای دانش‌آموزان، در مورد تعطیلی در روزهای آتی تصمیم‌گیری و متعاقبا از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.