کد مطلب: ۵۲۶۵۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مذاکرات ایران در وین آغاز شد / مهم‌ترین درخواست ایران چیست؟

مذاکرات ایران در وین آغاز شد / مهم‌ترین درخواست ایران چیست؟

به گزارش رسانه‌های خارجی، نشست وین لحظاتی قبل آغاز شد. این مذاکرات با محوریت توافق هسته‌ای در دو هتل جداگانه آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از روزنامه المیادین نشست وین لحظاتی قبل در دو هتل جداگانه آغاز شد.

رویترز به نقل از یک منبع ایرانی خبر داده که جمهوری اسلامی در نشست امروز وین چیزی جز برداشته شدن همه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نخواهد پذیرفت و بعد از راستی‌آزمایی، گام‌های هسته‌ای را به عقب برمی‌گرداند.

گفتی است که در توافق وین ایران، امریکا، تروئیکای اروپا، روسیه و چین درباره راهکارهای برگشت به برجام گفتگو می‌کنند.

نماینده ایران در این گفتگو عباس عراقچی، رییس سازمان انرژی اتمی است و از امریکا رابرت مالی، مسوول امور ایران در دولت آمریکا برای گفتگو درباره برجام حاضر شده‎‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ازالان مشخصه عراقچی بعدازمذاکرات چی میگه!!؟؟موضع اصولی ایران لغوکلیه تحریم هاوارزیابی ایران وبعدازاون بازگشت به برجام.آمریکاهم قراره فکراشوبکنه بیبینه چگونه میتونه تحریم هارولغوکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟

    • ناشناس

      دقیقا

    • س

      بله درسته

  • پيمان

    سلام؛ در این مدت ریاست جمهوری ترامپ و تحریمهای یک جانبه آمریکا فهمیدیم که چیزی به نام پنج بعلاوه یک وجود خارجی نداره کاش این طور نبود ولی واقعیتش یک در مقابل کل دنیاست و اگر قرار هست سر میز مذاکره ای بنشینید می دانید که آلمان و انگلیس و چین و فرانسه اگر آمریکا نخواهد نه کاری به نفع ما می کنند و نه می توانند نفس بکشند و عملا” دیدیم از ترس آمریکا حتی چین و روسیه هم هیچ وقت منافعش را بخاطر ما به خطر نمی اندازد یک در مقابل یک هست البته اون یک اگر از اسب شیطان پیاده بشه بقیه هیچ عددی نیستند.