کد مطلب: ۵۶۸۴۴۸

برگزاری مراسم تنفیذ رئیسی، کمتر از یک ساعت دیگر

برگزاری مراسم تنفیذ رئیسی، کمتر از یک ساعت دیگر

مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، امروز، سه‌شنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این مراسم در حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی برگزار و سیدابراهیم رئیسی، توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست‌جمهوری» منصوب می‌شود.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

در این برنامه، وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیسی و ایراد سخن توسط او، رهبر انقلاب سخنرانی می‌کنند (باشگاه خبرنگاران جوان).

محدودیت‌های ترافیکی

به گفته رئیس پلیس تهران، در محدوده‌های برگزاری دو مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست‌جمهوری، در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست‌جمهوری در ستاد فاتب، گفت: نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم عهده‌دار است که در این رابطه برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته و با دستگاه و سازمانهای مختلف مانند عزیزان در سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیتها هماهنگی انجام داده‌ایم.

رئیس پلیس تهران افزود: برای فردا، سه‌شنبه ۱۲ مرداد و مراسم تنفیذ، محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان‌های ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای روز چهاردهم مرداد و برگزاری مراسم تحلیف نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم، در محدوده اطراف مجلس و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران می‌آیند. به همین منظور تمام امکانات را به کار گرفته‌ایم، عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهند همچنین کنترل‌های نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود ( تسنیم ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تبریک به مردم فلسطین و یمن و سوریه

  • ناشناس

    همه رییس جمهورها میان و میرن دریغ از یک کار خوب که در حق مردم بکنند

  • ناشناس

    انشاالله مبارک باشه

  • ناشناس

    هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد وضعیت از این هم که هست بدتر خواهد شد

  • محمد تبریز

    لطفاً تا کار های رئیسی رو ندیدین ……. نخورین.با تشکر.

    • ناشناس

      تو بخور

  • آزاد.مهاباد

    مبارک.انشالابه
    امیدفردابهتر