کد مطلب: ۴۴۹۸۵۷

رئیس اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

مردم سکه را باید از کدام واحدهای صنفی بخرند؟

مردم سکه را باید از کدام واحدهای صنفی بخرند؟

رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: مردم می‌توانند سکه طلا را از واحدهای دارای پروانه و دارای جواز سکه فروشی بخرند. مردم در حین خرید سکه به نام و نشان سکه، درج هلوگرام اتحادیه طلای تهران دقت کنند.

رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که مردم از چه واحدهای صنفی باید سکه بخرند؟ به تجارت‌نیوز گفت: مردم می‌توانند سکه طلا را از واحدهای دارای پروانه و دارای جواز سکه فروشی بخرند. مردم در حین خرید سکه به نام و نشان سکه، درج هلوگرام اتحادیه طلای تهران دقت کنند. چرا که ممکن است واحدهای صنفی طلا فروشی سکه‌های متفرقه را با نام و نشان مختلف بفروشند و در چنین وضعیتی ممکن است عیار سکه متفاوت یا دارای ایراداتی باشد.

ابراهیم محمدولی افزود: ما هرگز خرید سکه‌های باز شده را به مردم توصیه نمی‌کنیم. سکه باید وکیوم‌ شده و دارای هلوگرام اتحادیه املاک باشد. در حقیقت روی پاکت سکه نیز باید نام و آدرس واحد صنفی فروشنده‌ مربوطه درج شده باشد.

او اظهار کرد: البته ما نمی‌گوییم خرید سکه از واحدهای صنفی طلا فروشی خلاف است. بلکه توصیه ما به مردم این است چنانچه سکه را از واحد صنفی مربوطه یعنی سکه فروشان خریداری کنند ایراد و اشکال در این نوع سکه‌ها کمتر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.