خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۸۶۲۹

مردم نگران تامین نیازهای اساسی نباشند

مردم نگران تامین نیازهای اساسی نباشند

وزیر صنعت با اعلام اینکه دولت همه نیاز‌های اساسی را تامین می‌کند و مردم نگران نباشند،گفت: تقاضای خرید حدود ۱۰ درصد بیشتر شده که عمدتا ناشی از نگرانی روانی جامعه است.

محمد ­شریعتمداری پس از جلسه با مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های کارمندی، کارگری و اتحادیه‌های تعاونی سراسر به صدا و سیما گفت : دولت همه امکانات لازم برای تامین کالا‌های اساسی را بکار گرفته و حتی در برخی اقلام بیش از نیاز سالانه هم کالا تامین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی که در نوبت استیضاح از سوی مجلس قرار دارد ادامه داد: دولت همه نیاز‌های اساسی را تامین می‌کند و مردم در این باره نگران نباشند. در این میان آمارها نشان می دهد به طور عمومی حدود ۱۰ درصد بیش از میزان مصرف پیشین، تقاضای خرید بیشتر شده که عمدتا ناشی از نگرانی روانی در جامعه است.

این وزیر افزود: بر همین اساس متناسب با میزان تقاضای مردم در برخی اقلام خاص سهمیه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اختصاص می‌یابد.فعالان این عرصه هم وعده داده اند تا با تکمیل انبارها و با تامین کالا، نیاز‌ها را به فوریت پاسخ دهند.

شریعتمداری گفت: در روند تامین مواد اولیه نیز برخی واحد‌های تولیدی مشکلاتی دارند که بیشتر به سیاست‌های ارزی و مقررات ایجاد تمرکز در سیاست‌ های ارزی بازمی گردد که با همت بانک مرکزی در اسرع وقت آن را برطرف خواهیم کرد تا کالا‌های موردنیاز مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قوت بیشتر و به صورت روانتری تامین شود.

منبع: بورس‌پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.