کد مطلب: ۲۷۶۴۴۴

مردم کالا برگ نفت سفید خود را به سودجویان نفروشند

مردم کالا برگ نفت سفید خود را به سودجویان نفروشند

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از مردم خواست با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت، کالابرگ نفت سفید خود را به سودجویان نفروشند.

محمد کهنسال اظهار داشت: برخی از افراد سودجو و یا فروشندگی‌های نفت سفید نسبت به خرید کالا برگ خانوارها با عنوان‌های نبود موجودی نفت سفید یا ابطال کالا برگ و فروش سهمیه نفت سفید به چندین برابر قیمت با هدف قاچاق سوخت اقدام می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی از شهروندان ساکن در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، نیمروز، هامون، هیرمند، خاش، سراوان، سیب و سوران و مهرستان خواست نفت سفید خود را به این افراد سودجو نفروشند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این منطقه دارای وضعیت ذخیره‌سازی مطلوب نفت سفید است و انتظار داریم شهروندان علاوه بر امتناع از فروش کالا برگ خود، نسبت به معرفی افراد سودجو به واحدهای بازرسی با شماره 05433439557 و روابط عمومی با شماره 05433413511 اقدام کنند.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تأمین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستان‌های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.