خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۲۹۹۰

مزایای طراحی سایت شرکتی (۹ نکته مهم و کاربردی)

مزایای طراحی سایت شرکتی (۹ نکته مهم و کاربردی)

در حالت طراحی سایت، با سئو مناسب و قوی می‌توان، برند و خدمات را با کمترین هزینه، بازدهی بلندمدت‌تر و گاهاً مادام‌العمر به دیگران معرفی کرد.

آیا تاکنون به مزایای طراحی سایت شرکتی فکر کرده‌اید؟ ۲۰ سال قبل اگر می‌خواستیم همین یک سؤال را از مدیران شرکت‌های مختلف بپرسیم قطعاً جواب دقیقی برای آن نداشتند!

اما موضوع از آنجایی جالب شد که بعد از همه‌گیری ویروس کرونا ، با ایجاد قرنطینه و منع ترددهای مختلف، بسیاری از کسب‌وکارها تا مرز ورشکستگی پیش رفتند و شرایط به شدت برای آنها سخت شد.

این بود که به این نتیجه رسیدیم، کسب‌وکارهای زیادی هستند که هنوز بعد از گذشت چند سال به اهمیت طراحی سایت و مزایای آن پی نبرده‌اند.

با توجه به همین نکته، ما در این مقاله از اخبار استارتاپ و تکنولوژی به بررسی مزایای طراحی سایت شرکتی پرداخته‌ایم. پس تا پایان همراه ما باشید …

کاهش شدید هزینه‌های تبلیغاتی

در حالتی که فعالیت کسب و کار تنها به شکل فیزیکی باشد، برای اینکه بتواند برند و محصولات خود را در میان رقبا معرفی کند گاهاً نیازمند هزینه‌های سرسام آوری است که باعث می‌شود سود شرکت در یک سال اول عدد منفی را تجربه کند.

اما در حالت طراحی سایت ، با سئو مناسب و قوی می‌توان، برند و خدمات را با کمترین هزینه، بازدهی بلندمدت‌تر و گاهاً مادام‌العمر به دیگران معرفی کرد.

این مورد در حال حاضر یکی از بهترین مزایای طراحی سایت شرکتی محسوب می‌شود.

کسب درآمد 24 ساعته از مزایای طراحی سایت شرکتی

کسب درآمد در ۲۴ ساعت شبانه‌روز

چه چیزی بهتر از این‌که شما در سفر یا در خانه کنار عزیزانتان باشید اما همچنان مثل قبل کسب درآمد کنید؟

در حالت حضوری اگر شما کاملاً هم غرق کار خود باشید بیشتر از ۱۲ ساعت نمی‌توان کار را ادامه داد. با پایان‌دادن کار نیز، کسب درآمد شما متوقف می‌شود. اما در وب‌سایت دیگر محدود به زمان نیستید و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توان همچنان به کسب درآمد ادامه داد.

درآمدهای جانبی پرسود

جالب است بدانید شرکت‌هایی وجود دارند که درآمدهای جانبی آنها گاهاً بیشتر از درآمد حاصل از ارائه خدمات می‌باشد. اگر وب‌سایت یک شرکت بتواند به محبوبیت و بازدید روزانه خوبی برسد از طریق قراردادن تبلیغات در سایت، همکاری در فروش و حتی فروش اشتراک ماهیانه به‌ازای ارائه خدمات کسب درآمد بالایی داشته باشد.

کسب درآمد از هرکجا که بخواهید

از مزایای دیگر طراحی سایت شرکتی محدود نبودن به یک جغرافیای خاص است. قطعاً بسیاری از محصولات و خدمات شما به یک شهر یا استان خلاصه نمی‌شود و در کل کشور یا جهان می‌توان برای آن مشتریان بالقوه بسیاری یافت.

در حال حاضر در ایران شرکت‌های بزرگ زیادی وجود دارند که با طراحی سایت چندزبانه برای شرکت خود، محدوده کسب درآمدی را گسترش داده‌اند.

کاهش هزینه با نیروی کار کمتر

یک‌ لحظه شرایط فعلی را در نظر بگیرید. بسیاری از کسب‌وکارها یا بسته شده‌اند و یا تعدیل نیرو کرده‌اند اما در نقطه مقابل وب‌سایت‌های زیادی هر روزبه دنبال جذب نیرو از طریق آگهی‌های استخدام هستند.

در ضمن از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی در این حالت انجام بسیاری از کارها به‌صورت دورکاری می‌باشد که باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های سربار دیگر می‌شود.

طراحی سایت شرکتی شعبه دوم کسب و کار شماست

برخی اوقات این جمله را از طرف صاحبان شرکت‌های مختلف شنیده‌ایم که می‌گویند: " فعلاً یه سایت می‌زنیم تا ببینیم بعد چی میشه " به راحتی با همین جمله می‌توان فهمید با اینکه تا مرحله طراحی سایت نیز پیشرفته‌اند ولی بازهم از مزایای طراحی سایت شرکتی خود باخبر نیستند.

وب‌سایت شما شعبه دوم کسب و کار شماست همان قدر حیاتی و مهم. شرکت‌ها با کم‌اهمیت دانستن این موضوع، هم بخشی از مشتریان خود را از دست می‌دهند و هم به‌مرور به فراموشی برند خود کمک می‌کنند.

آنالیز دقیق مشتریان با ابزارهای رایگان

شناخت دقیق از رفتار مشتری یکی از معضلات کسب‌وکارهای فیزیکی می‌باشد . اینکه چگونه مشتری هدف خود را جذب کنند بسیار اهمیت دارد. شرکت‌ها با روش‌های گوناگون بازاریابی به این مهم دست پیدا می‌کنند.

اما در طراحی سایت شرکتی شما نیاز به‌صرف هزینه و زمان زیاد ندارید. ابزارهای دقیق و رایگان بسیاری وجود دارد که رفتار مشتری را از ابتدای ورد به سایت تا زمان خرید و حتی بعد از آن کاملاً بررسی می‌کنند.

شما به کمک وبسایت خود پرسونای دقیق‌تری از مشتریان خود به دست می‌آورید.

سهولت در تعامل با مشتری از مزایای طراحی سایت شرکتی

سهولت در تعامل با مشتری

امروزه مردم به دنبال راهی قابل‌ دسترس و آسان هستند. در حالت فیزیکی مشتریان در یک‌ زمان خاص و محدود می‌توانند به شرکت شما سر بزنند و یا تماس بگیرند. اما همان‌طور که در بالا اشاره کردیم در حالت طراحی سایت، مشتریان ۲۴ ساعته می‌توانند با شرکت شما در ارتباط باشند.

حتی اگر زمانی نتوانید از طریق پشتیبانی به آنها جواب دهید با دریافت پیام از طریق ایمیل و یا حتی قراردادن جواب برخی از سؤالات پرتکرار در قسمت سؤالات متداول به درخواست‌های آنها پاسخ می‌دهید.

بهترین هدیه به رقبا با نداشتن وب‌سایت شرکتی

شرکت‌های زیادی را می‌شناسیم که بخش مهمی از مشتریان وفادار خود را به دلیل عدم توجه به همین یک نکته از دست ‌داده‌اند. رقبای شما هر روز در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند. قطعاً در این شرایط، مشتریان به سمت خدمات بهتر و به‌روزتر کشانده می‌شوند.

عدم طراحی سایت یک هدیه ویژه به رقبای فعال شما در این شرایط فعلی خواهد بود .

کلام آخر:

شرکت طراحی سایت همیار توسعه از سال ۱۳۹۴ در زمینه طراحی سایت و به طور ویژه طراحی سایت وردپرس شروع به فعالیت کرده است.

همچنین این شرکت جز ۵ شرکت برتر ایرانی از طرف جشنواره وب و موبایل در زمینه طراحی سایت شناخته شده است. با توجه به رضایت گستردهٔ مشتریان یک انتخاب بسیار مناسب برای طراحی سایت شرکتی جهت ورود موفق به بازار کسب‌وکارهای اینترنی به شما می‌رود.

https://hamyar.dev/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.