کد مطلب: ۷۰۹۴۵۹

جزئیات جدید از مزایده معادن در استان‌ها/ شروع مزایده از فردا

جزئیات جدید از مزایده معادن در استان‌ها/ شروع مزایده از فردا

مزایده معادن در استان‌ها از فردا شروع و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات مزایده معادن در استان‌ها اعلام شد.

به نقل از فولادبان، سرپرست دفترکل بهره‌برداری معادن وزارت صمت با اعلام این خبر افزود: معادن استان‌هایی که قرار است معادن آنها در مزایده شرکت کنند از طریق جراید، نشریات و سایت‌های متعدد این استان‌ها منتشر شده و قرار است از روز شنبه اطلاع‌رسانی مزایده معادن در استان‌ها آغاز شود.

مهدی حمیدی ادامه داد: متقاضیان و شرکت‌کنندگان می‌توانند آگهی مزایده‌های معدنی را از طریق سامانه برگزاری مزایده‌های معدنی وزارت صمت در استان‌های حایز شرایط مشاهده کنند.

زمان شروع و پایان مزایده

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران و متقاضیان مرحله اول مزایده معادن، فرصت دارند لیست معادن قابل واگذاری را تا یازدهم آبان در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت مشاهده کنند و سپس آگهی انتشار مرحله دوم مزایده که شامل هشت استان خواهد بود درابتدای ماه آبان اعلام خواهد شد و همین روال تا ۱۶ آذر ادامه خواهد یافت.

سرپرست دفترکل بهره‌برداری معادن وزارت صمت، واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده را رویداد مهمی خواند و گفت: مراسم رونمایی از مزایده معادن در هفته آتی با حضور فعالان و کارشناسان صنعت فولاد برگزار خواهد شد.

حمیدی در پاسخ به سوال فولادبان مبنی بر افزایش شمار معادن قابل واگذاری در مزایده معادن افزود: اطلاع رسانی افزایش تعداد معادن قابل واگذاری در مزایده انجام شده است و چنانچه در دوره های بعدی معادن دیگری نیز شامل واگذاری در مزایده ها شود، اطلاع رسانی مجدد خواهیم داشت.

وی درباره علت افزایش تعداد معادن در مزایده ها ادامه داد: با اتمام پرونده خوانی و تضامین ، مبلغ حقوق دولتی، نحوه واگذاری و اطلاعات و دیتای معادن شمار معادن مشمول واگذاری در مزایده ها افزایش می یابد کما اینکه این اتفاق در استانها انجام شده و اکنون شمار قطعی معادن حایز شرایط برای شرکت در مزایده به ۵۳۴۹ فقره رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.