کد مطلب: ۱۷۹۸۸۱

سلطانی‌فر:‌

مسئول بدهی‌های ۳۰ ساله استقلال و پرسپولیس نیستم

مسئول بدهی‌های 30 ساله استقلال و پرسپولیس نیستم

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید مسئولیت فعالیت و بدهی‌های 30 ساله استقلال و پرسپولیس بر عهده او نیست.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از خروج از مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: مجمع امروز فضای خوبی داشت. بر اساس ارزیابی AFC فدراسیون فوتبال ما برترین فدراسیون آسیا و 5 ستاره شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر ورزش افزود: تیم‌های ملی فوتبال ما در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب کردند بخصوص تیم ملی بزرگسالان کشورمان که یک صعود مقتدرانه به جام جهانی روسیه داشت.

سلطانی‌فر گفت: من امیدوارم با وجود قرعه سختی که داریم بتوانیم با حمایت بچه‌ها و توانمندی کادر فنی، نتیجه خوبی در شان مردم کشورمان بگیریم.

وی ادامه داد: مردم و ورزشکاران‌مان نشان دادند که همیشه در شرایط سخت حماسه‌ساز بوده‌اند.

سلطانی‌فر ادامه داد: تلاش‌های فدراسیون بر این است که اصلاح ساختار انجام بدهد و مسائل مالی شفاف شود.

وی گفت: امیدوارم همه باشگاه‌های کشور مانند کاری که برای 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم را تکرار کنند.

وزیر ورزش افزود: ان‌شاءالله ظرف دو سه سال آینده به سمتی برویم که بسیاری از مشکلات و ناپاکی‌ها را از بین برده باشیم و یک فوتبال قدرتمند و توانمند که مایه سربلندی ایران است داشته باشیم.

وی درخصوص میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر بیان کرد: این وظیفه وزارت ورزش است که به همه رشته‌های ورزشی کمک کند. طبیعتا ما از توان و ظرفیت‌مان برای گرفتن حق‌مان در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

سلطانی‌فر گفت: طبیعتا موانعی وجود دارد که نمی‌گذارد به خواسته‌هایمان برسیم ولی ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: ما این مساله را دنبال می‌کنیم. ما می‌خواهیم شرایط بهتری را برای این دو باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های بنگاه‌های اقتصادی دولتی، نیمه دولتی، شبه دولتی و خصوصی به وجود بیاوریم.

وزیر ورزش افزود: این دو باشگاه با توجه به برندی که دارند، ظرفیت درآمدزایی فوق‌العاده خوبی را دارند و در حال حاضر هزینه‌های خودشان را بدون استفاده از کمک‌های دولتی تامین می‌کنند.

سلطانی‌فر درباره بدهی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: مسئولیت فعالیت 30 ساله این باشگاه‌ها بر عهده من نیست و این بدهی‌ها در این مدت به وجود آمده است.

وی در پایان درباره مشخص شدن پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز اظهار کرد: به زودی این موضوع مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.