کد مطلب: ۴۱۸۱۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت نام مسکن ملی تهران تمام شد / پایان مرحله اول، متقاضیان منتظر باشند

ثبت نام مسکن ملی تهران تمام شد / پایان مرحله اول، متقاضیان منتظر باشند

دور آخر ثبت نام مسکن ملی روز گذشته آغاز شد و در حدود 24 ساعت ظرفیت تمام شهرها تکمیل شده است، با توجه به این که همه استان‌ها در نام‌نویسی شرکت کرده‌اند به نظر می‌رسد مرحله اول این طرح به طور کامل انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته آخرین گروه از ثبت نام مسکن ملی کار خود را در سامانه https://tem.mrud.ir/ آغاز کردند که تمام ظرفیت‌ها تمام شده و به عبارتی پرونده مسکن ملی در اولین مرحله خود که مرحله ثبت نام اولیه بود به اتمام رسیده است.

تا روز گذشته ثبت نام برای 28 استان کشور طی بیش از 5 هفته اخیر انجام شده بود و تنها سه استان تهران، البرز و قزوین باقی مانده بودند که سامانه اقدام ملی تولید مسکن در روز 27 آذر ماه اعلام کرد ثبت نام این استان‌ها به همراه شهرهایی از چند استان دیگر در روز 30 آذر ماه آغاز می‌شود.

اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان و کرمان استان‌های که با چند شهر برای مرتبه دوم در این طرح شرکت کردند.

در روز گذشته، استان‌های البرز با سه شهر، تهران با 18 شهر و قزوین با 10 شهر ثبت نام خود را آغاز کردند که در کمتر از دو ساعت ظرفیت‌های نام‌نویسی در استان قزوین تکمیل شد.

در استان‌هایی که برای تکمیل ظرفیت مجدد سامانه باز شده بود، استان کرمان با یک شهر، اصفهان با پنج شهر، خراسان جنوبی با سه شهر، زنجان با دو شهر و هرمزگان با یک شهر حضور داشتند.

حالا با گذشت کمتر از 24 ساعت از آغاز نام‌نویسی، ظرفیت همه استان‌ها تکمیل شده است و به نظر می‌رسد دیگر ثبت نام یا ظرفیت مجددی وجود نداشته باشد.

بنابراین متقاضیان باید منتظر باشند تا وزارت راه وشهرسازی وضعیت ثبت نام‌ها را بررسی کند و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط ملت وسرکارگذاشتن نزدیگ انتخابات همیشه همنجوربوده.مثل یارانه معیشتی گفتن به به 60 میلیون دادن .نمونه اش خودمن حتی یک دوچرخه هم ندارم به من تعلق نگرفت .دروغ وفساد خودبرتربینی ریشه ادمارو میسوزانه.مردم ما مردم خوبی هستن ولی این حقشون نیست

  • ناشناس

    خیلی ناراحتم. من نت نداشتم و تا موفق شدم نت بگیرم هنوز چند ساعتی از زمان شروع اعلام شده نگذشته بود که ظرفیت تکمیل شد. این انصاف نیست. من ۲۰ ساله ازدواج کردم و هنوز مستاجرم. تو رو خدا باز هم ظرفیت جدید اعلام کنین. آخه با این قیمتهای سرسام آور ما چطوری میتونیم خونه دار شیم؟!! به دادمون برسین. تهران با اون همه شهر اعلام شده ظرف چند ساعت تکمیل ظرفیت شد چقدر آدم بی خونه و محتاج و آماده به زنگ وجود داره!! خدایا یعنی توو این سیل مستاجر جایی برای ما هم پیدا میشه???

  • اسکندری

    هیچکس نتونسته ثبت نام کنه.هرکی میگه داروغه.فقط گردن کلفتای پولدار.

  • اسکندری

    هیچکس نتونسته ثبت نام کنه.هرکی میگه دروغه. فقط گردن کلفتای پولدار تونستن وارد بشن.

  • الزایمر

    مار گزیده از ریسمان سیاه سفید میترسد ولی شما ها چرا عبرت نمیگیرین قضیه خودرو یادتون رفته سایتها ثبت نام نمیشدن
    بعد اقاهایی ۲۰۰۰ خودرو میگرفتن بازار ازاد میفروختن و بعد قطعه نداشتن مردم رو سر کار گذاشته بودن هر چی بیاد سرتون حقتونه

  • ناشناس

    والله ما كه نتونستيم ثبت نام كنيم ,معلوم نيس كي ثبت نام كرده

  • ناشناس

    واقعا كه مردمو سركار گذاشتن

  • محمو خوانین زاده 59 سال سن دارم بازنشسته

    شرکت واح تا حالا مسکن ندارم ونداشته پول زیاد هم ندارم باید چکار کرد دولت باید یه فکری برای امثال ماها کرد

  • آراز

    همه ناراضین کی میدونست چنین طرحی هست ما نه خونه داریم آدم تو دو دقیقه میتونه ثبت نام کنه

  • نسرین

    وزیر و ریاست های محترم،تلکیف منکه زن خودسرپرست و داشتن فرزندبی سرپرست چیه؟با نداشتن سرپناه مسکن بایدچکارکنم؟،حدود۲ماهه اززندگی افتادم واسه ثبت نام. همش میگه ظرفیت شهرها پرشده،پس کی ثبت نام بوده ک من ندیدم،من ۳۷ساله از شهرری همسرم فوت شده سرپرست خانواده هستم سرپرستی دوتا دختربچه یتیم به عهده دارم،تقاضادارم کمک ویاری کنیدمنوبچه ه‍ا مو سپاسگذارم.