کد مطلب: ۵۷۰۲۰۷

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو ۵ جدید

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو ۵ جدید

مدیران‌خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو ۵ جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی‌های فنی آن را منتشر نمود که شامل موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT 9 سرعته می‌باشد.

خودرو آریزو ۵ جدید که به تازگی در بازار چین عرضه گردیده به زودی توسط شرکت مدیران‌خودرو به بازار ایران عرضه می‌گردد. آریزو ۵ در بازار ایران که به واسطه آپشن‌های کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران‌خودرو توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران در طی ۵ سال گذشته به دست آورد.

مدیران‌خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو ۵ جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی‌های فنی آن را منتشر نمود که شامل موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT 9 سرعته می‌باشد که این ترکیب قبلا در بین محصولات شرکت مدیران‌خودرو در آریزو ۶ نیز بکار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی توربو طراحی شده توسط شرکت AVL اتریش، در کنار ویژگی‌های گیربکس CVT 9 سرعته جدید مانند: بهینه‌سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روان‌تر و نرم‌تر نوید بخش رانندگی پر شتاب و هماهنگ‌تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو می‌باشد. بر اساس لیست آپشن‌های ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو موتور ۱٫۵ لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو ۵ جدید ۱۴۷ اسب بخار نیرو تولید و تورک آن ۲۱۰ نیوتن متر در دور موتور ۵۵۰۰ می‌باشد.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشن‌هایی که در مقالات بعدی معرفی می‌گردند انتظار می‌رود لذت سواری و سطح تکنولوژی بکار رفته در خودرو آریزو ۵ جدید، آن‌را انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی و امکانات و آپشن‌های به روز هستند نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.