خبر فوری:

کد مطلب: ۲۳۱۳۸۹

معامله ۷ میلیارد سهم و حق تقدم در بورس از ابتدای امسال

معامله ۷ میلیارد سهم و حق تقدم در بورس از ابتدای امسال

تعداد ۷ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۱۶ هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

از ابتدای امسال تاکنون، در مدت ۱۱ روز معاملاتی تعداد ۷ میلیارد و ۸۶۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۶ هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال در ۵۷۰ هزار و ۹۰۹ دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۵ میلیارد و ۵۴۴ میلیون سهم به ارزش ۸ هزار و ۹۹۱ میلیارد ریال در ۲۷۰ هزار و ۲۵۳ نوبت در بازار اول ۲ میلیارد و ۱۸۷ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال در ۲۹۲ هزار و ۷۱۴ نوبت در بازار دوم ۲ میلیون سهم به ارزش ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در یک هزار و ۴۹۶ نوبت در بازار بدهی و ۱۳۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش یک هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال در ۶ هزار و ۳۷۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲ واحد کاهش به ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۷ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۵ واخد کاهش و شاخص بازار دوم با ۲۷۲ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع: سازمان بورس و اوراق بهادار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.