کد مطلب: ۳۲۶۸۰۳

معرفی مدیر جدید رنو-نیسان بعد از رسوایی مالی مدیر قبلی

معرفی مدیر جدید رنو-نیسان بعد از رسوایی مالی مدیر قبلی

به گفته منابع آگاه، شرکت نیسان موتورز اعلام کرده که قصد دارد تا ۲۰ دسامبر سال جاری میلادی مدیر و سرپرست شرکت رنو نیسان آلیانس را کاندید و معرفی کند.

پس از آنکه کارلوس گون، مدیرعامل و ارشد اجرایی شرکت رنو نیسان آلیانس به اتهام فساد مالی و فرار مالیاتی در ژاپن دستگیر و بازداشت شد، شرکت نیسان روز گذشته اعلام کرد که وی را رسما از سمت مدیریت رنو نیسان برکنار و اخراج کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، حالا در تازه‌‌ترین اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه به نقل از رویترز، نیسان موتورز قصد دارد تا ۲۰ دسامبر سال جاری میلادی به معرفی یک مدیرعامل جدید و سرپرستی رنو نیسان آلیانس بپردازد تا بدین ترتیب وی نهایتا تا یکی دو ماه دیگر به سمت مدیریت جدید این شرکت منتخب شده و شروع به کار کند.

این در حالیست که مقامات رنو روز گذشته از اخراج و برکناری زودهنگام کارلوس گون از رنو نیسان انتقاد کرده و گفته بودند که نباید به این زودی قبل از برگزاری دادگاه و روند قضایی سمت مدیریت رنو نیسان آلیانس از وی سلب می‌شد.

البته هنوز صحت این خبر به تایید مقامات رسمی نیسان موتورز نرسیده و در این باره بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند. ولی انتظار میرود که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ فرد جدیدی به مدیریت این شرکت معرفی و انتخاب شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.