کد مطلب: ۷۴۶۲۵۰

معرفی ۲ شعبه جدید خودرو۴۵ (دی ۱۴۰۱)

معرفی ۲ شعبه جدید خودرو45 (دی ۱۴۰۱)

مجموعه خودرو45 در راستای هدف خدمات رسانی به متقاضیان فروش خودرو در بازار و ایجاد بستر امن، سریع و آسان برای معامله خودرو، دو شعبه جدید خود را معرفی کرد.

مجموعه خودرو45 در راستای هدف خدمات رسانی به متقاضیان فروش خودرو در بازار و ایجاد بستر امن، سریع و آسان برای معامله خودرو، دو شعبه جدید خود را معرفی کرد. شعبه خیابان پیروزی تهران و شعبه استان یزد، شعب جدید این مجموعه در دی ماه ۱۴۰۱ هستند.

این مجموعه که از ابتدای سال جاری نسبت به توسعه شعب گام برداشته، توانسته است از اردیبهشت ماه 1401 به تعداد شعب این مجموعه بیافزاید. طبق اعلام خودرو45 ، توسعه شعب یکی از اهداف مهم این شرکت است چرا که افزایش خدمت رسانی و بهبود فرآیند فروش ماشین در بازار از جمله گام‌هایی است که خودرو45 در مسیر کسب و مارش پیش گرفته است.

شعب جدید خودرو45 در دی ماه 1401

شرکت خودرو45 به منظور ارائه راحت‌تر و سریع‌تر خدمات به فروشندگان و خریداران خودرو کارکرده، در حال حاضر 19 شعبه فعال در تهران و سایر شهرها دارد. شعب فعالی همچون مشهد، اصفهان، شیراز، آمل، اهواز و کرج در حال حاضر و در راستای ایجاد بستری امن برای فروشندگان خودرو به انجام خدمات فروش خودرو به مشتریان فعال هستند.

شعبه پیروزی

بزرگراه امام علی، نرسیده به پیروزی، خیابان قانون، روبروی میدان چهارصد دستگاه، پلاک ۲۹

شعبه یزد

یزد - بلوار آیت اله خامنه ای - کوچه 39 - کوچه اصالت 3 - پلاک 148

فعالیت خودرو45 چیست؟

بازار خودرو کشور سال‌هاست که با روشهای جدید معامله خودرو همراه شده است، اما با گسترش اینترنت و ایجاد فضای امن تری برای معامله خودروها از جمله استعلام و پیگیری اصالت مدارک، سبک دیگری از معاملات را رقم زده است.

خودرو45 نیز با ایجاد بستری امن، آسان و سریع برای معامله خودروهای کارکرده در بازار توانسته است طی چهار سال فعالیت مداوم در بازار خودروهای کارکرده، تجربه‌ای متفاوت از فروش خودرو را برای مشتریانش رقم بزند. بدین گونه که فروشنده خودرو تنها کافی است یک درخواست فروش خودرو ثبت کند تا کارشناسان این مجموعه تمامی فرآیند فروش ماشین دست دوم او را در کمترین زمان انجام دهند.

شعب متعدد خودرو45 در تهران و سایر شهرها، فروش ماشین را برای فروشندگان آسان کرده، تا جایی که تنها یکبار مراجعه به شعبه جهت بازدید و کارشناسی رایگان خودرو در اتاق نور مجهز کافی است؛ زیرا سایر فرآیندهای فروش همچون کشف قیمت خودرو براساس گزارش سلامت خودرو، انتقال سند و دریافت وجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود.

روش آسان، سریع و امن خودرو

کارشناسان خودرو45 تلاش می‌کنند تجربه معامله‌ای امن و آسان برای مشتریان رقم زده شود. به گونه‌ای که پس از درخواست فروش خودرو به صورت آنلاین، کارشناسان مجموعه با شما تماس گرفته و یک قرار کارشناسی حضوری جهت بازدید خودرو هماهنگ می‌کنند. پس از حضور شما به همراه خودرو کارواش رفته و تمیز، خودرو بر اساس 145 مورد فنی در اتاق مجهز به نور بررسی و کارشناسی می‌شود و خودرو براساس موارد فنی، سال ساخت و مدل خودرو توسط خریداران کشف قیمت می‌شود.

پس از کشف قیمت خودرو، یک قرار ملاقات با خریدار هماهنگ می‌شود و تمامی مراحل پرداختی همچون عوارض شهرداری، مالیات، تسویه خلافی و … توسط کارشناسان پیگیری و انجام می‌شود و کافی است فروشنده با یک امضا در دفترخانه مدارک را به خریدار انتقال داده و یک روز کاری بعد مبلغ خودرو را به صورت نقد دریافت کند.

این مجموعه تلاش دارد تا آسان‌ترین و امن‌ترین روش فروش خودرو را برای متقاضیانی که سریعا به نقد شدن ارزش خودرویشان نیاز دارند خدمات رسانی کند.

شعب جدید خودرو45 در مناطق خیابان پیروزی تهران و استان یزد افتتاح شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.