خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۸۹۲۵

با حضور یک کارشناس اقتصادی در تجارت‌نیوز بررسی خواهد شد:

مقصران اصلی توقف تولید؛ مالیات یا تامین اجتماعی ؟ / شما هم نظر بدهید

مقصران اصلی توقف تولید؛ مالیات یا تامین اجتماعی ؟ / شما هم نظر بدهید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که از 44 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور، 10 هزار واحد تولیدی راکد است که سه دلیل عمده دارد؛ کمبود نقدینگی، مالیات و تامین اجتماعی. سیامک قاسمی، کارشناس اقتصادی با حضور در تجارت‌نیوز به این مساله می‌پردازد. اما نظر شما مخاطبان چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای پرکار سازمان امور مالیاتی برای دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی فعالان بخش خصوصی و در آستانه هفته تامین اجتماعی، محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اعلام کرده که از 44 هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور، 10 هزار واحد تولیدی راکد است که سه دلیل عمده دارد؛ کمبود نقدینگی، مالیات و تامین اجتماعی.

سیامک قاسمی، کارشناس اقتصادی نیز امروز، دوشنبه با حضور در تجارت‌نیوز به این مساله می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد که مقصران اصلی توقف تولید در مقطع فعلی چه عواملی هستند. قرار است وی پيش‌بينى خود از ضربه‌پذيری بخش‌هاى مختلف اقتصادي از رکود فعلی را بیان کند و در بخشی دیگر از این گفتگو به وضعیت بازارها تا پایان تابستان امسال بپردازد.

اما نظر شما مخاطبان چیست؟

[totalpoll id="388929″]

قاسمی عصر امروز دوشنبه 24 تیر ماه در تحریریه تجارت‌نیوز حاضر خواهد شد و به این مساله خواهد پرداخت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظر من نقدینگی رو میشه با قرض و وام و سهام و هزار راه دیگه تامین کرد ولی وقتی تامین اجتماعی و اداره ی مالیات هیچ رحمی به کارفرما نمیکنند نتیجش میشه تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن مردم