کد مطلب: ۹۰۰

موافقت بانك مركزی با افزایش سرمایه بانک مهر اقتصاد

مدیر عامل بانك مهر اقتصاد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده درباره روند بانک شدن مجموعه مهر، گفت: با توافقی که در روزهای پایانی سال گذشته با بانک مرکزی حاصل شد، بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک مهر اقتصاد به ۱۲ هزار میلیارد ریال موافقت كرد و انشا ا… در نیمه اول سال جدید

مدیر عامل بانك مهر اقتصاد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده درباره روند بانک شدن مجموعه مهر، گفت: با توافقی که در روزهای پایانی سال گذشته با بانک مرکزی حاصل شد، بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک مهر اقتصاد به ۱۲ هزار میلیارد ریال موافقت كرد و انشا ا… در نیمه اول سال جدید واگذاری ۵۱ درصد سهام بانک مهر اقتصاد انجام می شود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار نوروزی با کارکنان به تشریح ابعاد مختلف شعار سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری و برنامه های این بانک در سال جدید پرداخت.

دکتر نتاج ضمن تبریک سال نو و با تقدیر و تشکر از تلاش های تمامی همکاران در سال گذشته، اظهار کرد: همانگونه که انتظار می رفت مقام معظم رهبری در سال جدید نیز بر مقوله اقتصاد تاکید داشتند و با توجه به ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی، می توان گفت که این مقوله مهم به عنوان یکی از عوامل اثرگذار در زندگی اجتماعی مورد توجه جدی قرار دارد.

وي خاطر نشان کرد: از آنجا که اقتصاد موضوع کار و زمینه فعالیت ما در بانک مهر اقتصاد است می توانیم با نگاه اعتقادی و اجرای بانکداری اسلامی، عمق فعالیت حرفه ای خود را بیشتر کرده و با در نظر گرفتن محورهای بیست و چهار گانه اقتصاد مقاومتی کمک حال اقتصاد کشور باشیم.

نتاج با بیان اینکه امسال موضوع اقتصاد در کنار فرهنگ مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: فرهنگ به نوعی زیر ساخت و محور اقتصاد محسوب می شود و لایه زیرین آن به شمار می رود و موضوعاتی مانند اخلاق اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد و این دو مبحث از هم جدا نیستند اما فرهنگ نسبت به اقتصاد دارای اهمیت و وزن بیشتری است لذا باید میراثی که از گذشتگان تحت عنوان فرهنگ به ما رسیده است را حفظ و حتی تقویت کنیم.

وي با اشاره به اهمیت سند اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر ضرورت مطالعه دقیق آن توسط کلیه آحاد و اقشار جامعه، ابراز داشت: سند اقتصاد مقاومتی مسیر حرکت ما را مشخص می کند و چندین سال بر روی آن کار شده است لذا به نوعی جهت دهنده و تبیین کننده اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی ایران است و چنانچه در زندگی فردی، شغلی و اجتماعی همراستا با آن حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه ضرورت طراحی یک الگوی اقتصاد ملی که در کنار اقتصاد، مسائل اعتقادی را نیز در نظر گیرد از دیر باز در کشور مطرح بوده است، بیان داشت: الگوی اقتصاد مقاومتی می تواند این نیاز را مرتفع کند از اینرو فرد فرد آحاد جامعه برای تحقق آن مسئولند و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کار خود را به سرعت آغاز نماید.

نتاج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص روند بانک شدن مجموعه مهر، گفت: با توافقی که در روزهای پایانی سال گذشته با بانک مرکزی حاصل شد، بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک مهر اقتصاد به ۱۲ هزار میلیارد ریال موافقت نمود و انشا ا… در نیمه اول سال جدید واگذاری ۵۱ درصد سهام بانک مهر اقتصاد انجام خواهد شد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ شصت درصد در بخش پرداخت وام و تسهیلات رشد داشتیم و ۹۵ درصد از تسهیلات تکلیفی را نیز پرداخت نمودیم، اظهار داشت: این دستاوردها نتیجه تلاش ها و زحمات تمامی همکاران مدیریت های حوزه مرکزی، استانی و کارکنان پر تلاش بیش از ۸۰۰ شعبه بانک در سراسر کشور بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.