کد مطلب: ۴۳۸۱۸۸

میزان افزایش حقوق کارمندان درسال ۹۹ اعلام شد

میزان افزایش حقوق کارمندان درسال ۹۹ اعلام شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش ۱۵ درصدی سنواتی حقوق کارکنان دولت و ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری راه‌آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان‌های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از مسیر جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم‌ها رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، افزود: علاوه بر ۶۰ هزار میلیارد تومانی که سال جاری به پروژه‌های عمرانی پرداخت شد و عمدتا برای طرح‌های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب برای احداث راه‌آهن ۶۰۰ کیلومتری چابهار زاهدان وام گرفتیم و برای این پروژه پول نقد در اختیار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از مسیر اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می‌توانند با قطار از یزد به شیراز بروند.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه‌های تهران-شمال و همت-کرج تا پایان سال جاری ماند و آن را عملی کرد، گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور، برای اجرای ۸ برنامه مهم دولت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول افشانی و پول پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آنها در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفندماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

نوبخت درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    افزایش ۵۰ درصدی رو همه وزارتها رو از اول اسفند ۹۸ گرفتن فقط معلمان وزارت آموزش و پرورش بدلیل اینکه رتبه بندی رو گرفته بودن واسشون اعمال نشده که قراره در سال آینده اعمال بشه. سال آینده فقط ۱۵ درصد به حقوق همه اضافه میشه

    • فاطمه

      باسلام وادب
      فرزند دلبند شما که قرار است در آینده پزشک ،داروساز،وکیل و… باشند از پشت همین میزها ی ظاهرا بدون معلم است که اینقدر دغدغه رادارند.لطف بفرماییدفرزندتان را به کلاس و مدرسه نفرستید تا نیاز به قشر معلم نداشته باشیم.
      با سپاس
      و.

    • ناشناس

      با عرض ادب،خواستم بگم که همه ایرانیان از ذخایر موجود در ان باید تغذیه شوند ودر عین حال رعایت عدالت در بین نیروها باید امری بدیهی باشد چون همه به نوعی زحمت میکشند به ویژه بخش آموزشی چون هم با روح آدمیان سرو کار دارن هم باجسم آنها ،بنا براین روح وروان خودتان را بیش ازاین مکدر نکنید وسعی کنید در حد یه فرد مطلع پیام بدین چون نسنجیده وبی ادبانه پیام دادن از هر بیسوادی برمیاد????

    • حمید همتی

      تاسف همینه که وضعیتمون اینجوری تا این تفکر هست جامعه امون بهتر نمیشه معلم حقش خیلی بیشتر از ایناست لطفا حرف که می زنید بسنجید و بعد به زبان بیارید

  • ناشناس

    خسته نباشید واقعا

  • ناشناس

    چطوری باتورم ۵۰ درصد روتون میشه ۱۵ درصد اضافه می کنید

  • Moalem

    دوست عزیز وزارت جهاد کشاورزی سلام.
    انشالله که لااقل برا شما بزنن، ما که چیزی ندیدیم و به احتمال قوی نخواهیم دید. لطفا در مورد طلبکار بودن معلمان زود قضاوت نکن، البته شما تا حدودی بی تقصیری چون جامعه به شدت تحت تاثیر
    تبلیغات گمراه کننده ی تلویزیون در مورد معلماست.در ضمن دهان ما اصلا گشاد نیست ولی کلاه گشادی به اسم رتبه بندی سرمون گذاشتن

  • ناشناس

    تو رو خدا اینقد تو بوق و کرنا نکنید هر وقت دادن بگید .اینا فقط شعاره که موجب تورم و گرونی میشه .

  • ناشناس

    چراحقوق ۵۰درصد برا شهرداری ها اعمال نمیشه مگه کارمندای شهرداریها با کارمندانی دیگه فرق دارن…

  • بازنشسته

    بازنشسته که آدم نیست و یک روزی هم کارمند یا کارگر نبوده .بین خودتون تقسیم کنید و بخورید فقط اگر خوشمزه بود با پیاز بخورید.

  • ناشناس

    سلام چرا فوق العاده نوارمرزی یا منطقه جنگی به بازنشسته ها نمیدهند ولی شاغلین میگیرن موقعه بازنشستگی قطع میسود این انصاف نیست این حق مسلم بازنشستهایی که آن موقهه درزمان جنگ خدمت کردن