کد مطلب: ۲۴۲۲۴۹

نابودی اطلاعات ۲۰ میلیون نفر در استرالیا

نابودی اطلاعات 20 میلیون نفر در استرالیا

مسئولان بانک مشترک المنافع استرالیا به‌عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین گروه بانکی این کشور اعلام کردند که دو نوار داده‌های مغناطیسی مرتبط با تمام سوابق مالی استرالیایی‌ها را از دست داده‌اند و قادر به بازیابی آن نیستند. به این ترتیب اطلاعات و سوابق مالی مرتبط با 20 میلیون نفر از مشتریان این بانک از دست رفته است.

مسئولان بانک مشترک المنافع استرالیا به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین گروه بانکی این کشور اعلام کردند که دو نوار داده‌های مغناطیسی مرتبط با تمام سوابق مالی استرالیایی‌ها را از دست داده‌اند و قادر به بازیابی آن نیستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به این ترتیب اطلاعات و سوابق مالی مرتبط با 20 میلیون نفر از مشتریان این بانک از دست رفته است.

این نوارهای مغناطیسی شامل تمام اطلاعات شخصی، فعالیت‌های مالی و جابه‌جایی نقدینگی‌های 20 میلیون نفر از مشتریان این بانک در سال‌های 2000 تا 2016 میلادی بود.

احتمالا اطلاعات مشتریان توسط شرکتی که وظیفه حفاظت و امنیت اطلاعات فعالیت را به عهده داشته، از بین رفته است، اما بانک هنوز این مساله را تایید نکرده است.

رسانه‌های استرالیایی گزارش دادند: اقدام‌های نظارتی در مورد وضعیت اطلاعات 20 میلیون نفر از مشتریان این بانک درحال پیگیری است، زیرا مشتریان برامنیت 100 درصدی اطلاعات خود تاکید دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.