کد مطلب: ۵۷۹۲۷۲

نارنگی نخرید! / هویج ارزان شد؟

نارنگی نخرید! / هویج ارزان شد؟

نارنگی نخرید؛ این موضوع را رئیس اتحادیه میوه و سبزی به صورت تلویحی می‌گوید و توضیح می‌دهد: اکنون بحث رنگ‌آوری نارنگی مطرح است و افراد می‌دانند که نارنگی زرد در این فصل غیر طبیعی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسداله کارگر از کاهش قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: بنابر پیش‌بینی‌های قبلی، قیمت هویج رو به کاهش است.

او با اشاره به اینکه قیمت هویج کاهش چشمگیری نسبت به هفته‌های اخیر داشته است، افزود: طی هفته‌های اخیر قیمت هر کیلو هویج در میدان مرکزی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان داد و ستد می شد که هم اکنون به ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان رسیده است.

روند نزولی قیمت هویج در بازار

کارگر از اشباع بازار هویج خبر داد و گفت: با خنک شدن هوا و ازدیاد عرضه، قیمت هویج در بازار کاهش می یابد.

این مقام مسئول گرانی بذر را یکی از دلایل التهابات بازار هویج دانست و گفت: گرچه قیمت بذر نسبت به سال قبل افزایش داشته، اما گرانی غیرقابل قبول است که خوشبختانه قیمت رو به کاهش است و امیدواریم بازار به ثبات برسد.

نارنگی نخرید!

او با اشاره به اینکه اختلاف قیمت میدان مرکزی با مغازه‌ها بحث گسترده‌ای دارد، بیان کرد: در حال حاضر اتحادیه بارفروشان فاکتور صادر نمی‌کند، در حالی که ملاک اختلاف قیمت، فاکتور است و از این حیث گلایه‌مند هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از عرضه محدود نارنگی به بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر بحث رنگ‌آوری نارنگی مطرح است و این موضوع مربوط به امسال نیست و افراد می‌دانند که نارنگی زرد در این فصل غیر طبیعی است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان درباره آینده بازار میوه تصریح کرد: با توجه به تنوع میوه‌های تابستانه و پاییزه، بازار در ثبات به سر می‌برد و مشکل خاصی نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.