کد مطلب: ۲۶۸۳۶۹

پورابراهیمی خبر داد:

نامه ۱۸۵ نماینده مجلس به روحانی برای تغییر تیم اقتصادی

نامه ۱۸۵ نماینده مجلس به روحانی برای تغییر تیم اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت تیمی چابک، هماهنگ و تخصصی برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی کنونی کشور نیست، از نامه ۱۸۵ نماینده مجلس به روحانی خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی درخصوص طرح مجلسی‌ها برای ترمیم کابینه دولت تصریح کرد: با توجه به اولویت‌های امروز نظام اجرایی کشور در حوزه اقتصادی و ضرورت اهتمام جدی ارکان نظام، امروز پیگیری مطالبات اقتصادی مردم به شکلی خاص نیازمند اهتمام است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به بررسی‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین با استناد به گزارش‌های بخش‌های مختلف کشور در حوزه اقتصادی، افزود: این بررسی‌ها حاکی از آن است که تیم اقتصادی دولت به دلایل مختلف، تیمی چابک، هماهنگ و تخصصی برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی کنونی کشور نیست.

پورابراهیمی ادامه داد: امروز از جانب روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نامه‌ای با امضای ۱۸۵ تن از نمایندگان خدمت رئیس‌جمهور ارسال شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص محتوای این نامه تصریح کرد: این نامه مبنی بر ضرورت بازنگری و ایجاد تغییرات جدی در تیم اقتصادی دولت است که قاعدتا باید شرایط متفاوتی را در مواجهه با مشکلات اقتصادی امروز کشور فراهم کند.

وی افزود: جنس مردان اقتصادی امروز دولت باید با جنس جنگ اقتصادی همخوانی داشته باشد و قاعدتا با گفتار و زبان نرم و توصیه‌های اخلاقی مشکلات مردم حل نخواهد شد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید به عنوان فرماندهان اقتصادی در مجموعه مسئولیت‌های خود با اراده و عزمی جدی در کنار نگاه تخصصی به میدان بیاید.

وی با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: امروز مجلس به شکلی جدی به این موضوع ورود کرده است لذا با توجه به انتقادات رئیس‌جمهور در برخی مباحث و نشست‌هایشان نسبت به تیم اقتصادی کابینه، ضرورت تغییر تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی امری کاملا ضروری است.

منبع: صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.