کد مطلب: ۵۷۱۷۸۷

نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آزمون دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹در ۱۱۰ شهرستان برگزار شد. تعداد ۱۸۵ هزار و ۷۷۵ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که در مجموع یک هزار و ۲۷۴ نفر در این دوره پذیرفته شدند.

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است:

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌ محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.

متقاضیانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده است، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات محتوای کارنامه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۰ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۰ واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: سازمان سنجش

آخرین اخبار مربوط به حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.