خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۰۳۷۰

نتیجه دربی ۲۹ آذر۱۴۰۱/جدول رده بندی لیگ برتر

نتیجه دربی 29 آذر1401/جدول رده بندی لیگ برتر

بازی دربی امروز 29 آذر 1401 با نتیجه مساوی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس خاتمه یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازی دربی امروز 29 آذر 1401 با نتیجه مساوی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:35 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی با سوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز شد که این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. گولسیانی ( 16 و 89) برای پرسپولیس و روزبه چشمی (30) و ارسلان مطهری (50) برای استقلال گل زدند.

این دیدار در هوای آلوده و غبارآلود تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و گولسیانی با دو گلی که زد، جور لوکادیا که پیش از بازی ایران را ترک کرده بود را کشید.

شاخص هوا برای برگزاری دربی مناسب بود

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر پس از دربی ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرصت‌های زیادی را برای برنامه‌ریزی از دست می‌دهیم. ما با سلامتی بازیکنان بازی نمی‌کنیم ولی شرایط آب و هوایی اجازه برگزاری را به ما می‌داد. باید درصد نرخ آلودگی را بررسی می‌کردیم که ۲۰۰ میلیون است که به کشور میزبان اجازه برگزاری می‌دهد و ما هم آن را بررسی کردیم و بازی را برگزار کردیم. بپذیریم اگر این بازی را برگزار نمی‌کردیم، پنجره نقل و انتقالات در پیش بود و هواداران این انتظار را داشتند که ۲ تیم بدون تغییرات در نیم‌فصل نخست بازی کنند.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات، از فردای هفته پانزدهم آغاز می‌شود و تا پایان هفته هجدهم ادامه دارد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی تصریح کرد: این را باید مدیر پروژه استادیوم آزادی زمان را دهند. می‌توانند سکو به سکو جلو بروند اما در این بازی که دو تیم هواداران زیادی دارند و بعضی سکوها آماده نبودند، در حق یک تیم اجحاف می‌شد. اساسا سکوها مشکل دارد و مدیر پروژه بهتر می‌توانست توضیح داد.

photo 2022 12 20 19 41 19

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.