کد مطلب: ۶۲۸۸۲۲

عملیات نجات زن جوان از خودکشی

عملیات نجات زن جوان از خودکشی

زن جوانی که ظهر امروز قصد داشت خود را از لبه قوسی پل حق شناس به قصد خودکشی به اتوبان نواب به جنوب پرت کند با سرعت عمل آتنشانها نجات یافت.

به گزارش‌ تجارت‌نیوز ، زن جوانی که ظهر امروز قصد داشت خود را از لبه قوسی پل حق شناس به قصد خودکشی به اتوبان نواب به جنوب پرت کند با سرعت عمل آتنشانها نجات یافت.

به نقل از همشهری آنلاین ، زن جوانی که ظهر امروز قصد داشت خود را از لبه قوسی پل حق شناس به قصد خودکشی به اتوبان نواب به جنوب پرت کند با سرعت عمل آتنشانها نجات یافت.

بلافاصله نیروهای آتش نشانی خود را به محل رساندند و با پهن کردن تشک نجات در میانه اتوبان و بالا رفتن با کمک جرثقیل برای نجات این زن اقدام کردند.

این عملیات که حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه طول کشید باعث ایجاد ترافیک شدید در اتوبان نواب به سمت جنوب شد.

تلاش نیروهای آتشنشانی برای مجاب کردن زن و برگشت وی از تصمیمش در این مدت راه به جایی نبرد.

نیروهای اتشنشانی وقتی دیدند این زن به هیچ طریقی راضی به پایین امدن نیست و به راه رفتن روی لبه باریک پل ادامه می دهد طی اقدامی شجاعانه در یک لحظه وی را به داخل محفظه جرثقیل کشیده و جان او را نجات دادند.

ماجرای خودکشی پسر ۱۱ ساله بوشهری

چندی پیش که کرونای لعنتی وارد کشور شد همه چیز رنگ و بوی تلخی به خود گرفت به خصوص تحصیل دانش‌آموزان. آنجا که دانش‌آموزان مدرسه نرفتند و شد سرآغازی برای دردسرهای والدین به ویژه آن که آموزش مجازی است و نیازمند یک گوشی هوشمند.

اما آموزش و پرورش یادش رفته که بسیاری از خانواده‌ها صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند و آنقدر توانایی ندارند که برای دلبندشان گوشی هوشمند تهیه کنند.

گوشی‌ای که حالا شده بلای جان یک پسر بچه یازده ساله. فقر و نداری پسرک که بیشتر از هر زمان دیگری تو ذوق می‌خورد باعث شد او به خاطر نداشتن گوشی همراه و محروم بودنش از آموزش مجازی تصمیم بگیرد خودش را بکشد و این کار را هم کرد.

حالا هرچقدر آموزش و پرورش تصمیم بگیرد که علت خودکشی این پسر یازده ساله را تکذیب کند در اصل ماجرا فرقی نمی‌کند چرا که هستند خانواده‌هایی که از خرید گوشی برای فرزندانشان عاجزند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بله شبکه مجازی شده برای خانواده درد سر و اعصاب کشی