کد مطلب: ۵۱۷۷۴۱

نحوه پرداخت خسارت نوسانات برق اعلام شد

نحوه پرداخت خسارت نوسانات برق اعلام شد

معاون توزیع توانیر گفت: اگر وسایل خانه در اثر نوسانات برق دچار خسارت شود مشترکان می‌توانند درخواست خود را در سامانه بیمه توانیر دات آی آر ثبت کنند تا پس از آن مامور بیمه به منزل مشترک مراجعه و پس از تایید خسارت، میزان بیمه تعیین و به مشترک پرداخت شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامعلی رخشانی‌مهر، معاون توزیع توانیر با اشاره به راه‌اندازی سامانه بیمه توانیر از سال ۹۸، از پرداخت ۷۰ میلیارد تومان خسارات ناشی از نوسانات برق به مشترکان برق از سوی بیمه توانیر خبرداد.

او افزود: با راه‌اندازی این سامانه مشترکان برق می‌توانند بدون مراجعه به شرکت‌های برق و از داخل منزلشان درخواست‌های خود را در زمینه خسارات ناشی از نوسانات برق ثبت، پیگیری و خسارات خود را دریافت کنند.

رخشانی‌مهر گفت: راه اندازی این سامانه سبب جلوگیری از سرگردانی مردم برای مشخص شدن نوع بیمه‌ی پرداخت‌کننده خسارت و حذف حضور فیزیکی در شرکت‌های بیمه‌ای شده است.

معاون توزیع توانیر افزود: اگر وسایل خانه در اثر نوسانات برق دچار خسارت شود مشترکان می‌توانند درخواست خود را در سامانه بیمه توانیر دات آی آر ثبت کنند تا پس از آن مامور بیمه به منزل مشترک مراجعه و پس از تایید خسارت، میزان بیمه تعیین و به مشترک پرداخت شود.

رخشانی مهر گفت: سقف پرداخت حق بیمه نسبت به نوع خسارت مالی و یا جانی متفاوت تعیین شده,، اما میزان این رقم برای جبران خسارت کافی است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.