به گزارش تجارتنیوز، صرافی ملی امروز دوشنبه یازدهم فروردین ماه سال ۹۹ مانند روزهای کاری گذشته نرخی را برای دلار و یورو اعلام نکرده است.
این در حالیست که از ابتدای فعالیت بانکها در هفته گذشته، قیمتی برای دلار و یورو در صرافی ملی اعلام نشده است.
طبق اعلام بانک مرکزی، امروز نرخ رسمی دلار در این بانک ۴۲۰۰ تومان و نرخ رسمی یورو ۴۶۵۴ تومان بوده است.

بر اساس آخرین اعلام صرافی ملی در چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹۹، قیمت فروش دلار ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و همچنین نرخ خرید آن ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.
قیمت یورو نیز برای فروش ۱۶۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۱۶۸۰۰ تومان بوده است.
مطالعه بیشتر:
نرخ ارز صرافی ملی امروز یکشنبه ۱۰ فروردین
سلام دلار اینقدر سقوط کرده دلار ها را بفروشید به خاطر همین دولت صداش در نمیاره
هر وقت دولت ها کسری میارن میرن از طریق دلار و پراید جیب ملت خالی میکنند خوب مردم شناختن
سلام، بله درسته دلار شده 16600 تومن ولی تو این تعطیلی کسب وکار کسی دلار نمیخره و خرید و فروش نمیشه حتی صرافی بانک ملی هم تعطیله و استفاده از ارز نیمایی هم برای واردات مورد استقبال نیست،این دلالها هستند که بین خودشون آمار را بالا میبرند تا سود کنند و الا خبری نیست،خدا به انسان عقل داده تفکر کنیم و واقعیت را دریابیم،
موافقم همینطوره. این قیمت عیده دلال هاست و هیچکس نمیخره بعد از عید شاهد نزول چند هزار تومانی دلار خواهیم بود. جالب اینجاست خود دلال ها هم با این قیمتی که خودشون بردن بالا، دلار از کسی نمیخرن.
داداش انگار خیلی عقبی،هنچی الان آنلاین خرید و فروش میشه،نیاز به صرافی نیست
آخه دلار قیمت دلار کاهش یا افزایش پیدا کنه چه فرقی داره قیمت های کالا همچنین گران هست حتی اگر قیمت دلار به قیمت سابق یعنی4 هزارتومن هم برگرده قیمت ها گران باقی میماند پس بذار دلار به25 هزارتومن برسه حداقل مردم بدبخت هم یه سودی گیرشون بیاد
خسته نباشی با فکر کردنت.
هر کالایی که استفاده میکنی با دلار خریداری میشه.
موافقم
عجب استدلالی
خدایا خودت ظهور کن 🙁
اینایی که منفی دادن یا دلال اند یا دلار ذخیره کردن
نخرید تا ارزون بشه دلالا هم برن دنبال کار نه حقه بابزی وکلک
متاسفانم
دلار واقعی قیمتش چنده؟ این ۴۲۰۰ رو نذارن نمیشه .
مگه خریدو فروش میشه که بشه ۱۷ تومن
دلار شده ۱۷ تومن کسی نیست جوابگو باشه متاسفانه
والا واسه ما که عالی شده
کجاش و دیدی حالا صبر کن ببین چند میشه ب ۲۰ تومن هم راضی میشی
دلارچقدرشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟